ponedeljek, 28. januar 2013

Še vedno predizpitno obdobje...

... in še vedno imam precej idej. Porisala sem si dve majici (ker mi tiste s raznimi napisi niso ravno všeč), naredila prvo poročno voščilnico letos (letos bo precej porok, sama vem že za 4 poroke (za 2 pa še neuradno:)), tule pa je voščilnica za prihajajoči rojstni dan.
Ker vem, da J. ne bere mojega bloga (ker pač večina prijateljev še ne ve, da ga sploh imam :)), jo lahko objavim že sedaj. Na sliki sva mi2, na enem od vzponov na Blegoš. Slika je že dlje časa visela v moji bivši sobi in je sedaj prišla kot nalašč za popestritev voščilnice.

Poleg fotografije sem uporabila tudi osnovo za voščilnico Anita's (podolgovata, bela) (kupljena pri Ustvarjalnem dotiku) in ostanke papirja in traku iz domačih zalog.
Voščilnico prijavljam na izziv pri Ustvarjalnem dotiku.
 

4 komentarji:

  1. Zelo lepo voščilnico si naredila in dobro vkomponirala fotografijo.
    Bravo.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. U, lepe barve in lepo sestavljena voščilnica. Rožice so mi všeč :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super Klara! Všeč mi je, ker je izrezana s kovinsko šablono, ki ima vzorec :) Nekaj posebnega :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)