nedelja, 5. maj 2013

Prvo šivanje

 Pomlad se je začela tudi na Blegošu. Vse cveti, sonce sije in prav prijetno je razmigati svoje zaspane mišice po dolgem zimskem spanju...
Spet narobe obrnjena...
Včeraj je praznovala moja sestra 30 let (zato 3 rože na voščilnici), v petek pa moj najdražji - na drugem koncu sveta. Kljub temu smo se doma poveselili na njegov račun - s torto; on pa je preko Skypa cedil sline :).
Še vedno uporabljam stare ostanke :)

2. maja pa sem končno odšla na obisk k sestrični, na tečaj šivanja. Nastalo je tole krilo. Sem pa res kar navdušena, ker sem večino stvari zašila sama (od blizu se to bolj opazi :)). Ker pa je krilo na meni premikajoča se stvar, ga lahko prijavim na izziv #81 Nekaj, kar se premika.


Lepo nedeljo!

5 komentarjev:

  1. Čestitke za krilo! Voščilnici sa zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo krilo in voščilnici si naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo krilo in pa tudi voščilnici nista od muh.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. ♥ pohvale za tečaj :) se je izplačalo :)
    Hvala, ker sodeluješ na CRAFT-alnici :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)