ponedeljek, 12. avgust 2013

Krasen teden

 Ko se v enem tednu zgodi toliko lepih stvari, postane človek tudi bolj ustvarjalen :). Po krasni "sovji" poroki v soboto, sem v torek dosegla "častitljivo" starost - četrt stoletja. Zgodaj zjutraj to soboto pa sem postala že osmič teta :). Zatem pa še par sončnih zahodov na morju in končno ohladitev zraka... Krasno!

Najprej je nastalo improvizirano stojalo za uhane (potrebuješ star obešalnik in nekaj tila ali blaga z luknjicami - pri meni je bele barve - zaradi česar uhani navidezno lebdijo ;)).

Julij sem preživela v tujini in tako so se moje zaloge rojstnodnevnih voščilnic krepko zmanjšale. Zato je nastala spodnja voščilnica - nekaj prepogibov papirčkov, malo starega tila (enak kot tisti na stojalu za uhane) in nekaj bleščic :)

Novorojenki se bo prav kmalu pridružilo še nekaj dojenčkov mojih prijateljev in ker so zaloge voščilnic ob rojstvu že pošle - sem se lotila in najprej naredila eno fantovsko (čeprav upam, da bo še kakšna punčka) :).



Ker ima primerno postavitev jo prijavljam na 88. izziv Craftalnice - Skica
Uporabila sem osnovo Anita's, barvni papir iz Hoferja, črn kuli, moder satenast trak iz Rayherja in gumb iz mamine škatle :).

7 komentarjev:

  1. Krasno si uporabila postavitev in čeprav je voščilnica namenjena izzivu Craftalnice nikakor ne morem mimo obešalnika za uhane, noro dobra ideja in tako enostavno za narediti.
    Čestitam tudi za rojstvo nečaka.
    Pozdravčk od Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Se ti je pa dogajalo in se ti še, super. Super ideja tole z obešalnikom in tudi voščilnici sta krasni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Voščilnica je zelo lepa. Všeč mi je tudi stojalo za uhane :).
    Hvala, ker sodeluješ na 88. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo voščilnico si naredila in najbolj se mi dopade rožica iz trakov! Lepo si se lotila dane skice!
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici! Srečno :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo, kako je lepa. Rožica pa je res nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa, rožica res dobro izpade s tistim gumbom :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Četrt stoletja pa je res že častitljiva starost :-) Samo polovica moje... Vse najboljše!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)