petek, 31. januar 2014

Januar

Letošnji januar je res postregel z "mešano na žaru". Od pravih spomladanskih temperatur, prvih zvončkov do obilja snega, ki ga pa (kako nesramno!) hoče odnesti dež... Na srečo mi je v tolažbo včerajšnji sprehod po čisti belini in par slik...
Prvi zvončki :)
Sneg...
Brez angelčka v snegu ne gre :)


   
In pa še ena "hitro-ozdravi kartica", za mojega nečaka... Sem končno uspela poskusit Vladkino štampiljko (ki je krasna; meni pa manjka še precej vaje za vsakovrstno štampiljkanje)...  K Petru Panu paše tudi Zvončica; namesto nje pa tokrat cinglja kraguljček (saj glasovno sta si nekoliko podobna) :).

2 komentarja:

  1. Lep pregled meseca :-) Voščilnica, oziroma kartica mi je všeč. Če ti je kaj v tolažbo, še več nas je, ki se lovimo s štampiljkami :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ses trinajm s Sonjo- raje dam gor kakšen origami kot štampiljko, ker mi deluje voščilnica tako bolj "moja". Se pa tudi jaz trudim zadnej čase z njimi. Slikice iz sprehoda so luškane, Peter Pan je pa itaq da zakon!
    papa

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)