torek, 1. april 2014

Zeleno

Narava je res najlepša spomladi - v nežnih zelenih odtenkih... Vpliv pomladi se je prelil še na moje ustvarjanje (čeprav zelena ni moja naj barva) in tako sta nastali naslednji voščilnici.

Slinček :)

Sončnice
Voščilnico s sončnicami (osnova iz recikliranega papirja nežne zelene barve, malo ostankov furnirja, sončnice so bile okras na nekem darilu :), košček rafije) prijavljam na  Izziv #104 cvetje v Craft-alnici in tako lovim zadnje ure :). Upam, da ste koga naprvoaprilile (meni žal -še- ni uspelo...) :).

5 komentarjev:

  1. Zanimiva ideja za slinček. Sončnice so pa super na novo uporabljene :). Prvi april - kaj je že to? Mislim, da je zgubi svoj "čar", glede na stanje v naši državi...

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni sta obe.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 104. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Sončnice si zelo lepo reciklirala, otroška voščilnica pa je sveža v zelenem :-) Obe sta mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta krasni, a tista s sončnicami mi je pa še lepša :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepi voščilnici, sončnice pa že kličejo po poletju.
    Hvala, da si z nami v Craft-alnici; Lili

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)