ponedeljek, 26. maj 2014

Roza - rdeče

Maj je tako radodaren mesec: prve češnje (sicer s Primorske pa vendar), prve jagode (ali slučajno kdo ve, kako izgnati voluharja, ki se masti s koreninami najinih jagod?), obilica zelene solate na vrtu (mljask!), nešteto rojstnih dni (izgleda ima/je imel dopust svojo moč :)) in praznikov ljubezni... 

Mmm, jagode!
 Tako sta nastali tudi spodnji dve poročni voščilnici.


 Voščilnico s poročnim šopkom prijavljam na Izziv #108 - Maj, mesec ljubezni Craft-alnice. 
 Uporabla sem stare zaloge traku, papirja, kristalčkov, štanco za rožice in za srček ter memory box šablono za črke.

Mi je pa bila tale voščilnica v kar velik izziv - namreč v pomanjkanju idej, sem zaprosila mojo prijateljico, naj mi da kakšen namig, kaj naj dam na poročno voščilnico - in odgovor je bil: poročni šopek! Vsekakor upam, da se dojame, da je to šopek :). 

Vse dobro in imejte se radi!

6 komentarjev:

  1. Kako lep sladek, omamen post
    od jagod do šopka
    super voščilnici.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si sestavila šopek.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 108. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Super poročni šopek! Obe voščilnici sta zelo lepi. Jagode pa so itak zakon :-) Upam, da ti uspe čimprej pregnati voluharja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Najprej - jagode so zakon! Super si se spomila oz so ti dali idejo za šopek, pri prvi pa mi v uč pade štampiljka - je tako prisrčno nagajiva.

    Voluharja se najlažje znebiš tako, da mu v luknjo zatakneš steklenice od piva, tako da grlo gleda ven. Naj bodo obrnejne malo postrani in v smeri vetra. Bobnenje vetra ga namreč plaši. Verjetno ne bo takoj popetal iz grede, ma postopoma pa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Koliko rožic je v šopku, zelo lepo. Tudi ženin in nevesta sta luštna a šopek zmaga.
    Hvala, da si z nami v Craft-alnici, Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. iiii ♥♥♥ zeloooo mi je všeč ideja s poročnim šopkom. Pa še izdelava je popolna ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)