torek, 18. oktober 2016

Še rozike

Včeraj sem že skoraj obupala med iskanjem idej za voščilnice, pa je nov dan prinesel nove ideje in tu sta še dve roziki za Craftalnico in dobrodelni namen.



Pa še ena za mojega najstarejšega nečaka, z njegovim inštrumentom.

Sedaj pa šibam v kuhinjo, kuhat kosilo :)!

14 komentarjev:

  1. Zelo lepo barvno kombinacijo si izbrala za roziki. Všeč mi je zimska pokrajina v krogu. :-) Tudi voščilnica s trubo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako sta prvi dve lepi v eko-roza-belih tonih! In druga še kako primerna za nečaka-glasbenika!Kako bo vesel! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne vem, KAKO to, da mi je tale "kako" kar trikrat "skočil" v komentar ... :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je barvna kombinacija roza-natur s kančkom bele.

    OdgovoriIzbriši
  5. UUUU, tudi roza natur kombinacija je ful dobra. Jaz sem se zapičila v roza, belo, srebrno in sem se prejšnji vikend gibala samo med temi papirji. Ta vikend bo morda prinesel nov navdih.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, včasih se je treba samo malo odmakniti, pa pridejo ideje. Lepo si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kot bi gledala zimsko pokrajino v zasneženi stekleni krogli. Zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasne voščilnice. Te roza so res nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasne rozike, gdo bi si mislil, da so lahko rožnate praznične voščilnice tako lepe.
    Hvala, da si dobrodelna z nami v rožnati Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo si se potrudila, hvala da s takima lepotičkama sodeluješ v tokratni dobrodelni CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Klara, na ED bodo zelo vesele tvojih čudovitih voščilnic. Prav prikupno rozasto praznične so :-))
    Hvala ♥ ker si dobrodelna in vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito si ustvarjala.
    Hvala, ker si dobrodelna in ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši
  13. Včasih potrebujemo oddih in nov dan pa pridejo ideje kar same na plano. Zelo lepi in nežni praznični voščilnici. Všeč mi je barvni izbor in zimska pokrajina na sredini. Res lepo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)