torek, 8. avgust 2017

Še sem živa :)

Poletni dnevi so sicer dolgi, ampak zame čisto prekratki, da bi prišla do ustvarjalnice... Poleg tega sem z avgustom začela z delom, tako da mi res ne ostaja časa... :) 

Na vsake toliko časa mi pa le uspe narediti kakšno stvar in tako je nastala tale "kuverta", v kateri se skrivajo prostorčki za slike in tako nastane mini albumček v spomin na sveti krst.



 Slike so bolj slabe, sem se spomnila zadnjo sekundo... :)

Sicer ne vem, če tole ustreza kategoriji kuverte, ker je v prvi vrsti namenjena slikam in ne bonu... Prijavljam v 191. izziv Craftalnice

Lepo popoldne!

7 komentarjev:

  1. Da si še živa zelo dobro vem zaradi vseh tvojih prijaznih komentarjev, zel lepo pa je videti, da se tu in tam najde čas za tvoje ustvarjanje.
    Meni je tvoja ideja oblike kuverte zelo všeč, še bolj pa bo tistemu, ki mu je namenjena...
    Čim več ukradenih minut za ustvarjanje ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa in zelo domiselno sestavljena kuverta.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. oo, kako si se dobro spomnila tole in zelo lepo!
    drži se!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo zanimiva izvedba kuverte.
    Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito darilno kuverto si naredila in jo zelo lepo sestavila :-)) Kraseno odpiranje si naredila in izbrala lepe barve.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna kuverta za krst. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)