nedelja, 17. december 2017

Rdeči

Preveč sem se "hvalila", da imam novoletnice narejene. Na koncu mi jih je zmanjkalo deset in tako je po hitrem postopku nastala tale, z blagom v ozadju za MŠPU (papirčkamo z blagom - žal šele moja tretja domača naloga:( ). Božične zvezde in napis so Tinine. 


Sem odkrila košček blaga (dobro, da vse spravim) in ga uporabno porabila za tole preprosto voščilnico. 

Dragi pa je v petek potreboval še eno zahvalnico-čokoladnico in sicer v roku petnajst minut pred novoletno zabavo :), tako da je s pomočjo nahrčkanih izrezkov nastala tale rdečka. Slike so hitrosti primerne :). 

Sem pa vesela, ker gredo voščilnice jutri na pot in bo v škatlah spet ogroooomno prostora za nove :)!

Pa miren zadnji adventni teden!

6 komentarjev:

  1. Uuu, kako mi je poznano tole tik pred zdajci. Ampak si se dobro znašla in krasno rešila situacijo. Tudi božične zvezde so krasne. Jaz še ne vem, koliko mi jih bo zmanjkalo ampak upam, da je zaloga ok ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo, krasno blago in super kombinacija!
    ja, tudi mene bo verjetno tole doletelo, da mi jih bo zmanjakalo, ti si našla super rešitev!

    OdgovoriIzbriši
  3. No, to so pa izkušnje, da lahko tako na brzino narediš vrhunsko voščilnico in zahvalnico. :-) Tudi moje voščilnice so šle danes na pot. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kdor zna pa zna! V roku 15 minut ustvariti očarljivo čokoladnico ?! Vse čestitke Klara in ... čarobne praznike še naprej, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. V 15 min si ustarila tole? VSe pohvale, jaz verjento še do ideje nebi prišla :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Preprosto čudovito in srečno ti želim v novem letu!
    Vzorčasto blago, ki mene spominja na domačnost in božične praznike.
    Najlepša barvna kombinacija na voščilnici je popolna.
    Zahvalna čokoladnica v 15 min pa izjemno elegantna.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)