nedelja, 11. marec 2018

Nedeljsko popoldne

Danes sem ustvarjala v rjavkastih tonih. Takšnih, ki spominjajo na blatne škorenjčke, ki stojijo pri vratih; na drevje, ki še čaka na svoj pomladni trenutek in na čokolado (od katere imam trenutno, zaradi krčev male J., dieto :)).
Najprej je nastala velikonočna voščilnica. Nekako mi zajčki ne pašejo v moje razumevanje tega praznika, zato ostajam pri križu, rožicah in pirhih.
Prijavljam v marčevski izziv Ustvarjalnega dotika: Velika noč (od tam embosirna srajčka opek, štempiljka Aleluja in osnova za voščilnico)

Zatem je nastala tale rjavka, z rožicami; da ni tako dolgočasna, sem se poigrala s pregibom:

Da pa dan ne bi bil preveč enobarven, sem se lotila še mavrice, ki jo lepim v 63. Ko me inspirira: mavrica


Sedaj pa vam zaželim le še topel večer in vse lepo v novem tednu!

18 komentarjev:

  1. Zelo lepo si vpletla vse komponente praznika :) Najbolj všeč mi je križ, ki si ga domiselno sestavila iz perlic. Super! Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Lep pozdrav iz Ustvarjalnega dotika, barbara

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe voščilnici sta zelo lepi. Pozdravček Tamara 😊

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite voščilnice. Tudi meni je zelo všeč križ, zelo domiselno si ga naredila. Pa tudi voščilnica s pregibom je nekaj posebnega. Super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Od kraft do mavrice. Vs epo vrsti je prav lušno in hvala, da ustvarjaš z nama.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse so luštne. Me je pa navdušila mavrična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni voščilnici, res si imela uspešen ustvarjalni vikend.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa ti si svetovni prvak! Ob treh malih pupah uspeš narediti toliko lepih voščilnic. Pridna. :-) Je pa ena lepša od druge. Glede na mojo ljubezen do barv, navijam za mavrico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si ustvarjala, od rjavke, perlic in mavrice!! Lepo je

    OdgovoriIzbriši
  9. vau, vse so zelo domiselne - res, le kdaj se vse to uspeš spomniti, bravo!
    super ideja s križem, pa ta prepogib, tako zanimiv, ta mavrica pa zopet drugačna in posebna. prekrasno vse!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke za cel kup stvari: za tvojo pripravljenost, da ob vsem drobižku sploh najdeš čas za ustvarjanje, za lepe stvari, ki jih narediš in to ne kar tako na brzino. Lep pozdrav ti pošiljam in uživaj še naprej pri vsem kar počneš, pa še čokoladi se moraš odpovedati:(. Andreja

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasno si ustvarjala. Voščilnica s pregibom mi je zelo všeč. Hvala ker se igraš z nami na CRAFTalnici. Bodi lepo, Tamara (mesečni sponzor)

    OdgovoriIzbriši
  12. Obe natur sta mi zelo lepi...mavrica pa je prav čudovito domiselna. Krasna ideja in izvedba!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Spet šopek čudovitih voščilnica :-))
    Lepo si ustvarjala s kraft papirjem. Lepa je!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Sicer nisem ljubiteljica vijolične, ampak tale kolesarska mi je pa zelo všeč... nekaj me je zelo zelo pritegnilo, pa nisem čisto sigurna kaj... pomoje je mavrica kriva, ki se tako lepo spušča h kolesu.
    Tudi ostali dve prav nič ne zaostajata. Tale kraft je nadvse lepa in barv sploh ne pogrešam. Te pa povsem razumem, ko govoriš o zajčkih in križu. ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Same lepe voščilnice, tudi mene je mavrična zelo pritegnila.

    OdgovoriIzbriši
  16. Lepo si ustvarjala. Vse tri so res lepo narejene.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  17. Lepo si ustvarjala. Tale cvetlična še zdaleč ni dolgočasna. Vsekakor mi je všeč. Malo z zamudo te še enkrat pozdravljam kot gostujoča pri CRAFT-alnica.

    OdgovoriIzbriši
  18. Krasno si ustvarjala in vse tri so zelo lepe. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)