torek, 12. junij 2018

Spominčice


Že odkar sem kupila tole šablono za rožice, sem imela v mislih, da naredim kakšen šopek. Tako je končno nastal tale šopek spominčic. Z distressi sem "u izi" pobarvala list, čez posula nekaj soli, da je nastalo nekaj različnih odtenkov, nato pa izrezala okvir ter noter postavila spominčice. Izrezala še "zate" in tri metuljčke. 


Lepim v junijsko galerijo Najlepšega para (romantični okvirji), v 212. izziv Craftalnice: rože, Butterfly challenge #101 (butterflies, moss green and marble effect (if it goes - coloured sentiment?)) in v Scrapping4fun: summer.

Sedaj pa hitro še na vrt, je plevel skupaj s polži prevzel "komando" in grem reševat preostale še žive člane gredic :)

13 komentarjev:

  1. O, kako zelo lep šopek spominčic! Krasna voščilnica.
    Želim ti veliko uspeha pri reševanju vrta. :-) Našega je "rešila" toča...

    OdgovoriIzbriši
  2. Love the pretty blue and green butterfly card. So delicate looking. Thankyou for coming and spinning the butterfly wheel with me this week. Hugs Mrs A.

    OdgovoriIzbriši
  3. Superb make.
    Love the soothing colors.
    Thank you for joining us this time at Scrapping4fun.
    Priya-DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Spominčice - čisto sem pozabila na te drobcene, nežne rožice. Ti pa še na veter nisi pozabila - kar čutim ga, kako hladi v teh vročih že poletnih dneh ... In pravljično število metuljčkov - čudovita je tvoja voščilnica Klara!
    Glede vrta - če boš hitro končala v svojem, pridi rešit še moje rastlinice, močno jih zanemarjam v teh dneh, še sreča, da dežek skrbi zanje ;-)
    Hvala ti, ker si s svojo voščilnico osvežila poletno galerijo na blogu Scrapping4fun.
    Pridi še, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Spominčice so res posebne rožice. Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasen šopek spominčic si sestavila. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako domiselno si si pripravila papir za izrezovanje. Krasna voščilnica. Rada imam spominčice.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita nežna voščilnica! Spominčice so prekrasne in me vedno raznežijo.

    OdgovoriIzbriši
  9. What a beautiful card you have made.
    Thank for joining us at Scrapping4fun Challenges
    Renate DT

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito voščilnico si naredila in v krasne barve si jo odela :-)) Zelo všeč so mi tvoje spominčice.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita je.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. Beautiful!!! Thank you for joining us at Scrapping4fun challenge !!! Dt - Vidhi Jadeja

    OdgovoriIzbriši
  13. So beautiful...
    Thanks so much for your amazing entry at Scrapping4funchallenges.
    Hope to see you again soon...

    Good luck...
    Hugs
    Dr Monika Tripathi Shukla
    DT - Scrapping4funchallenges

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)