torek, 24. julij 2018

Shabby

Poskusila sem še enkrat ujeti shabby stil. Sem ugotovila, da cefralnika sploh ne potrebujem, ker gre odlično tudi z navadnim manjšim kuhinjskim nožem (dokler se ne bom začela čuditi od kdaj imava tako skrhane nože:))


Lepim v Craftalnico.

Ker še vedno nisem ugotovila, ali imamo doma sivko ali lavandin in ker so mi lani butarice šle bolj slabo od rok, je iz letošnje sivke nastal tale venček za na vrata. Prav lepo zadiši, ko odpreš vrata...


Lep večer!

8 komentarjev:

  1. Ooo Klara, do mene diši!!! Tako lep venček, poletje si ulovila vanj in morda ravno zato danes tako toplo greje sončece :-)
    Voščilnica pa ... zelo chic :-)
    Uživaj v poletju, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit venček - tole po barvi in izgledu socvetja vejrento ni svika-je preveč violična in malo bolj razmršena ;). Tudi voščilnica ob rojstu ni od muh. Poizkusi z olfa nožem ali pa kkašnimi otoškimi škaricami - te se ne skrhajo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako krasen venček! Tudi do mene je zadišal, ko sem odprla vrata tvojega bloga. :-)) Tvoja voščilnica pa je čudovita. Barva kombinacija je top, robovi pa profesionalno nacefrani. Sem tudi sama uporabljala nožek, preden sem kupila cefralnik. Potrjujem, da ni razlike v izgledu. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo kakšen fajn večke, krasno si ga spletla in verjamem, da diši daleč naokrog.
    Tudi voščilnca je zelo lepa, zaradi veliko rjave barve meni deluje bolj vintage kakor shabby in tako je prav, saj tako hočemo v Craft-alnici. Lepo si jo sestavila.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili
    Ps, lepo robove nacefraš tudi z škarjami, da ne boš uničevala nožev;).

    OdgovoriIzbriši
  5. čudovita, krasen stil in venček, venček je prekrasen ...
    ja, za cefranje robov pa kakšne stare škarje ali nož, po moje gre še lažje kot s temi mini fancy cefralniki ....

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno voščilnico si naredila :-)) Lepo si jo sestavila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo dobri ti gre cefranje z nožkom, nastala je prav prikupna voščilnica. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  8. Tole diši do mene. Mi je vseeno ali je sivka ali lavanda. Jaz sem letos poskusila z butaricami in moram priznati, da po parih letih očitno še nisem pozabila ;-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)