nedelja, 26. avgust 2018

Mini album

Moji starši v septembru praznujejo 40. obletnico poroke. V teh letih sta postala 5 krat starša in skoraj  17krat stara starša, zato smo otroci sklenili, da jima podarimo mini album s fotografijami vseh vnukov. Javila sem se, da ga naredim jaz (itak:)), ker pa še nimam razvitih slik, pokažem praznega. V bistvu sem strani okrasila samo z washijem, na sliko pa pride še otrokovo ime in njegov rojstni dan. 


Prva stran je nastajala kar nekaj časa, ker nisem dobila nobene dobre ideje, potem pa se je začel nov izziv v Craftalnici, in sem uporabila kar skico od tam :). 



Na dva pravokotnika sem embosirala zid, kot simbol gradnje družine in trdnosti, na sredini pa njuna poročna slika. 
V avgustu imajo v Ustvarjalnem dotiku izziv s poročnim parom - tukaj sta to moja starša na poročni dan (upam, da to šteje:)), od tam je embosirna srajčka zidu in rožice.

Najprej sem nameravala narediti večji album, ker pa rada potujeta, je tale velikosti 14x10cm, da ga lahko vedno vzameta s seboj.

Lepo deževno nedeljo!



6 komentarjev:

  1. Tole bo pa zelo lepo, unikatno in osebno darilo. :-) Tako se bosta tvoja starša vsak trenutek lahko spomnila imen vseh svojih vnukov. :-) Lepo si okrasila prvo stran.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja in tudi izvedb an i od muh- lepo jih boste presenetili :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo in nepozabno darilo. Verjamem, da bo končni izdelek čudovit! Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Lep pozdravček iz Ustvarjalnega dotika :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke staršema za čudovit jubilej. Ideja za album je odlična, tvoja izvedba z vso simboliko pa top! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastičen izdelek in super darilo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si sledila naši skici in naredila lepo zgibanko ob praznovanju obletnice :-)) Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)