nedelja, 18. november 2018

Deveta domača naloga in še ena rozika

S hvaležnostjo za krasno sobotno dopoldne v družbi ustvarjalk, sem se danes končno lotila nove domače naloge MŠPU :). Naredila sem moder obesek za na smrečico, mos guma ji res da tisto pravo debelino. Šablona je MD, napis Srečno pa je Tinin. Računam, da mi bo do decembra uspelo narediti še več obeskov, čeprav jih za našo mini smrečico, ne potrebujemo prav veliko (sploh ker se ponavadi na dreveščku znajdejo še tisti čokoladni - ki kar sami izginjajo :)).


 

Za prijateljico, ki mi po letih pridno sledi, pa je nastala tale (še opis njene želje za RD: nič ne rabim, sej veš, edin eno hudo voščilnico mi nared :)! 
Po navodilih s Craftalnice, kjer želijo bogato notranjost voščilnice, je prva stran taka (delala sem jo po teh navodilih:


Potem pa se odpre:




Ko pa odpreš, te pozdravi zabaven napis :).

29 is not 30 yet!

Pa lep preostanek nedelje!


12 komentarjev:

  1. Sama sem na žalost morala srečanje preskočiti... Verjamem, da ste se naklepetale in se imele lepo. :) Super ideja z moos gumi in obeski za na smrečico. ;) In da o bogati voščilnici sploh ne govori, fantastična je! Še napis me je dodobra nasmejal :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo te je bilo zopet videti v živo. Čudovito si ustvarjala -obeski bodo lepo popestrili smrečico, rozika pa je TOP :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo te je bilo spoznati,
    krasni okraski
    sladko pa tudi pri nas gre v promet
    lep nov teden
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo te je bilo spet videti in poklepetati. :-) Upam, da punce atija niso preveč utrudile. :-)) Lepa obeska si izdelala. Moss guma je zakon! :-) Navdušena sem nad tvojo voščilnico z bogato okrašeno notranjostjo. Napis pa zmaga. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo je bilo v soboto in vesela sem, da smo se srečale. Lep obesek si izdelala in ta voščilnica bo zagotovo navdušila prijateljico, saj je res nekaj posebnega z vsem dogajanjem v notranjosti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo, da smo se ponovno srečale v soboto! Krasne okraske si naredila, voščilnica je pa top, super napis si izbrala in prepričana sem, da bo prijateljici nadvse všeč!

    OdgovoriIzbriši
  7. Love this card shape. Always fiddly to make but when finished always has the WOW factor. Thankyou for coming and spinning the butterfly wheel with me this week. Hugs Mrs A.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ljubek obesek, voščilnica pa vauuu ko se odpre in zelo všečen napis. Veseli me, da smo se spet srečale v soboto. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  9. Napis v notranjosti tvoje bogate voščilnice je TOP! Res si izdelala hudo voščilnico. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  10. Želela sem si na srečanje, sem se ga prav veselila, a se žal ni izšlo. Pa drugič. Tvoji obeski so čudoviti, pa še v modri, ki je letos tudi med mojimi prazničnimi barvami. Čudovita pa je tudi voščilnica, prava prijateljica si, ker se potrudiš in narediš nekaj več za voščilo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito si sestavila voščilnico za prijateljico.
    Hvala,da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepa je tvoja voščilnica z bogato notranjostjo :-)) Krasno si jo sestavila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)