ponedeljek, 22. april 2019

Dve preprosti

Ideje so. Papir je. Lepilo tudi...
Je pa tudi služba; so otroci, ki so me veseli, ko pridem domov (v resnici se me najbolj razveseli tamala, medtem ko tastarejši hočeta še malo ostati v varstvu:)) in mož, ki me je tudi vesel, čeprav je stanovanje še bolj v razsulu kot prej :).

Tako tečejo dnevi in že skoraj lovim zadnji rep Craftalnice in njihovo obrnjeno skico. Rada imam skice, tale pa mi (ob pomanjkanju časa) kar ni dala prave ideje. 
Tako sem ostala pri preprosti...



Tale je pa ena od devetih velikonočnih voščilnic, ki so letos odšle od doma. Lepim v Ustvarjalni dotik (osnova, štempiljka lepe praznike, rožica in v manjših rožicah pestiči) in v Scrapping4fun:easter.


Lep teden :)!

9 komentarjev:

  1. Meni je pa všeč tvoja voščilnica, Všeč mi je izbor barv, ki je malo netipičen za krstno voščilnico.
    Hvala, da si sledila naši skici in senam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Te praznike tudi jaz lovim trenutke ko sem bila prosta. Super si ustvarjala in včasih je manj več :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Tebi skice res ležijo. Krasno krstno voščilnico si ustvarila. Velikonočna je čudovita. Krasne barve, krasna postavitev. Popolni CAS.
    Nič sekirat zaradi stanovanja. V življenju so bolj pomembne stvari, kot stanovanje za razstavo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo mi je všeč tvoja voščilnica :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Si v mojih mislih zadnje dni draga Klara - vem, kako je loviti se med domom in službo, tebi pa uspe najti čas tudi za ustvarjanje?!! Sumim, da si malce čarovničke, veš ;-)
    Hvala, ker svojo lepotičko deliš v galeriji Scrapping4fu, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful Easter card, love the chippie easter egg
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi po obrnjeni skici lahko nastane lepa voščilnica. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT_alnici

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo voščilnico za Sv.krst si naredila po naši skici :-)) Krasno si ji sledila.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo si sestavila velikonočno voščilnico. Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Lep pozdravček iz ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)