nedelja, 19. maj 2019

Poročni

Ko je že tako slabo kazalo, da letos ne bom izdelala nobene poročne (ker so najini prijatelji po večini že poročeni, in so trenutno bolj aktualni dojenčki), sem dobila naročilo in tako sta nastali voščilnici.

Prvo prijavljam v izziv Ustvarjalnega dotika, kjer poleg bele ali črne želijo le še eno barvo (moja je modra :)). Od tam imam kvadratno osnovo ter metuljčke izrezane z robno Memory box šablono. Lepim tudi v majsko galerijo Najlepšega para (čestitke).


Drugo pa prijavljam v The butterfly challenge: F (french rose, flowers, butterflies). 


Sicer pa nisem še pozabila na papirčke, samo zadnje dni gredo vse voščilnice še tople iz rok, pa še cel kup dodatnih službenih in domačih obveznosti me čaka, tako da sem res leteča...

Lep teden!

7 komentarjev:

  1. O pridna. Lepo si ustvarjala. Mene čaka tudi še ena poročna in ena za rojstvo-prav danes popoldan se je rodil težko pričakovani fantek.
    Bodi dobro in lep nov teden.
    Tamara 😘

    OdgovoriIzbriši
  2. uu, sta krasni obe ...
    dobra si, da ti uspe tako lepo utvarjati zraven vsega ostalega ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Very pretty first card and I like the colouring of the second card. Thankyou for coming and spinning the butterfly wheel with me this week. Hugs Mrs A.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti sta obe! Lepo si senčila in se poigrala z barvnimi odtenki. Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe sta zelo lepi, nad modro sem pa še posebej navdušena. :-) Prav lepo je prebrati, kaj vse zmore mladost. :-) Pazi le, da ne bo preveč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi mene si navdušila z modro, čeprav tudi druga nej švoh :). Včasih tako nanese, da moraš druge stvari postaviti pred svoje papirčke - boš nadoknadila ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hm, se kar ne morem odločiti ... obe sta tako elegantni, modrost v zakonu tudi vedno pride prav, a imam vseeno občutek, da me je za odtenek bolj začarala spodnja s tulipani. Morda, ker spominjajo na pomlad, ki se kar skriva in skriva.
    Lepo ti uspeva žonglirati med vsemi obveznostmi in res sem vesela zate, da ti uspe najti čas za papirčke, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)