ponedeljek, 24. februar 2020

Tri rojstnodnevne

Po celem tednu kašlja, vročine... sem se za sprostitev lotila rojstnodnevnih.
 Prva je za mami, ki je strastna čebelarka (se mi zdi, da vsako leto dobi voščilnico na to temo: glej tu in tu). Narejena po skici Feelimg sketchy, lepim tudi v Februarsko galerijo Najlepšega para (čestitke, čebelice).



Druga pa za ljubitelja čokolade- lepim v The male room-embossing (na čokoladi in v ozadju), ter v februarski idejnik Ustvarjalnega dotika (štempiljka).


Tretja pa je nastala zaradi The butterfly challenge, kjer gospa A vsakič pokaže novo obliko voščilnic. Res super za kaj novega poskusiti! Tokrat je na vrsti črka T in jaz sem po navodilih naredila "tunnel card". 


T tunnel card, tea rose, two of something, twine + butterflies.

Bodite lepo in pojejte mnogo krofov :)!

14 komentarjev:

  1. Lovely cards. Your chocolate bar looks really good. Thanks for joining in at the Male Room.

    Linby x
    DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne so in te pastelne barve in kombinacije barv me pomirijo in navdihnejo hkrati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav vse so lepe in zanimive, kupiš me tako z medom kot čokolado:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito je vse kar si pokazala, še posebno pa me je navdušila njami čokolada.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si ustvarjala. Zadnja voščilnica me je še posebej navdušila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav lepo je, da mama dobi vsako leto voščilnico s čebelicami. Moj brat tudi vsako leto dobi ribe.😁 Lepo, da ste zdravi in da si se lotila ustvarjanja. Čudovite voščilnice. Tunelska pa zmaga. Krasno si ji sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa saj to je lepo, da slediš nečemu kar je mami všeč - čudovita voščilnica. Tunelska je pa res nekaj posebnega in razred zase. Upma, da so tvoje prinskeske z vama načelu že pozdravljene :).

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful tunnel card. I love all the butterflies entwined into the layers. Thankyou for coming and spinningthe butterfly wheel. Hugs Mrs A.

    OdgovoriIzbriši
  9. kakšna kolekcija!, fantastične so vse po vrsti in hvala, da si z nami tudi pri Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  10. Klara, krasno si se lotila naše skice in naredila čudovito voščilnico :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri Feeling Sketchy!

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse so ... tako zelo tvoje in čarobne vsaka po svoje! Prosim pošlji svoje čeblice k mojim marelicam, ki malce prehitevajo pomlad, sama pa si od skrbi zanje "grizem" nohte - bi mi prišla prav tvoja čokolada, za popoln odklopa pa že zadnja s tunelom :-)
    Hvala za navdih in čim več tako sproščujočih trenutkov ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. Beautiful card you've made based on the sketch from Feeling Sketchy. Thanks for playing along with us.

    OdgovoriIzbriši
  13. Top čokoladica! Hvala, ker ustvarjaš z nami in sodeluješ v mesečnem idejniku :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)