petek, 15. maj 2020

Metulj

Zvečer, ko so punce zaspale, sem za pet minutk šla v svoj 'kujavnik'. Na hitro sem na en list dala moder in vijoličen distress, malo razmazala in šla spat.
Noč je naredila svoje, barve so se lepo prelile in naredila sem preprosto voščilnico s še nikoli uporabljeno šablono.

Prijavljam v Ko me inspirira: motiv v zgornjem delu voščilnice, majsko galerijo Najlepšega para in v Craftalnico.


Pa lep vikend!

11 komentarjev:

  1. Res zelo lep metulj s čudovitimi barvami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kujavnik :)). Lepo si se lotila metuljastega izziva in uporabila čudovito šablono. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit metulj mi je nastal in všeč so mi barve, ki si jih izbrala za podlago. Hvala, ker si se nam pridružila pri CRAFT-alnici, kjer maja gostujem jaz kot mesečna gostja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Popolna preprosta voščilnica...krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Popolna je! Barve so se ti fantastično prelile, postavitev in motiv pa sta čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoj metulj je ena sama nežnost,čudovit:) - lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si metulja poudarila s pobarvanim ozadjem. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  8. Res je popolna CAS voščilnica in tako nežne barve. Všeč mi je, da si se vrnila v svoj "kujavnik" :).

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna je. Čudovit izrez metulja in čudovito nežno ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa je tvoja voščilnica z metuljem :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna voščilnica z metuljem. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)