petek, 12. junij 2020

Malo mešano

V pričakovanju dopusta sem se lotila dveh voščilnic.
Prvo lepim v Craftalnico(silhueta), narejena je po skici CCT. Lepim tudi v junijski idejnik Ustvarjalnega dotika.



 Druga pa je nastala za Ko me inspirira zlata in rjava. Zlat "odtis" sem dobila s folijo, ki mi jo je poslala Sonja (hvala :))). Kako sem bila navdušena nad plastifikatorjem:)!!!


Vse se blešči. Rožice in okvirček je Tinin, zato lepim tudi v junijsko galerijo Najlepšega para

Bodite lepo!

10 komentarjev:

  1. Kako so čudovite vse po vrsti, res si moram omisliti plastifikator, super efekti. Uživaj na dopustu.

    OdgovoriIzbriši
  2. C'est une adorable carte Klarka, j'aime la sobriété des couleurs et la poésie qui s'en dégage, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ker pri Craft-alnici sodeluješ s simpatično silhueto ptičic.

    OdgovoriIzbriši
  4. cute how you used the birds and placed them for the sketch at 52CCT! good luck!

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kako sem vesela, da ti je folija prišla prav! Krasno voščilnico si izdelala in napis se zelo lepo blešči. Super ideja in super izvedba. :-)
    Na praznični voščilnici si krasno uporabila silhueto ptic. Zelo mi je všeč. Hvala, ker sodeluješ na našem izzivu v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si začela z dopustom in ustvarila dve lušni voščilnici. Uživaj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta mi krasni...a punčkasta mi je prav ukradla srce!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je tvoja praznična voščilnica :-)) Krasno si se znašla in lepo dodala silhueto.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo si sestavila voščilnici. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštni voščilnici :) Hvala za sodelovanje v našem idejniku. Lep dopust :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)