torek, 18. avgust 2020

Na kolo

 Letošnje poletje smo s kolesi naredili toliko kilometrov kot že dolgo ne. Prav krasne kolesarske poti so v Sloveniji! Tako smo obiskali Primorsko, Notranjsko, Gorenjsko in Belo krajino, ostalo nam je še mnogo nepoznanih poti, za naslednje dopustniške dni. 

Pogled s kolesa:


Izziv v Craftalnici mi je dal kar misliti. Še posebej potem, ko sem izrezala mini kartončke... Tako sem iz treh kartončkov sestavila eno zgodbico. Delček je odpotoval k Jerneji, drugi del pa Sari. Prijavljam tudi v Veselo hiško (počitnice- kolesarjenje) in v avgustovsko galerijo Najlepšega para (kolo, ozadje).


Bodite lepo!

16 komentarjev:

  1. Ooo kako domiselno sestavljene ATC kartice. Tri skupaj tvorijo zgodbo. Navdušena sem. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si "strnila" vaše dopustniške dni- dobra zgodbica. Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo si povezala kartice v imenitno popotovanje - tako, kot znaš le ti :-)
    Ker prihaja ATC kartica tudi k tebi - boš sprejela izziv še enkrat???
    Objem na daljavo, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. In hvalaaaaaa, ker si s karticami obogatila našo Veselo hiško. Ko nam bo prevroče, se odpeljemo naokrog s pomočjo tvojih koles ;-)
      Prijazen vikend ti želim, Majda

      Izbriši
  4. O, kakio zelo lepo in domiselno zgodbico si ustvarila na tvojih karticah! Čisto sem navdušena. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ker si prikolesarila tudi v galerijo Vesele hiške. :-) Objem, Sonja

      Izbriši
  5. Čudovito si sestavila kartice in jih povezala tako z motivi, kot z besedilom. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. o, sem vesela za vaše kolesarjenje, jaz sem tudi ponovno odkrila veselje v tem športu na letošnjem dopustu.
    res, super zgodba ATC-jev v treh delih in krasne barve, misli, vse - obladaš!
    Hvala, da si se pridružila Craft-alnici, kjer sem gostja!

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ATC kartice, zelo domiselne. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Klara najprej hvala za kartico - srečanje v živo pa ob priliki, ko te kolo zanese zopet v naše kraje ;). Fantastično zgodbo si ustvarila - tole idejo si bo potrebno zapomniti :).

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno zgodbo si sestavila na teh ATC karticah. Vse se res tako lepo prepleta. Prejemnice so bile gotovo zelo vesele. Lepo, da te je tvoja pot pripeljala tudi k nam v Veselo hiško. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Klara, najlepša hvala za tole pozornost. Prav lepo je bilo dobiti tako prikupno kartico. In ko sem videla, da je "moja" kartica del lepe zgodbe... hvala ti!
    Si me tudi malo spodbudila, da se spet kaj oglasim in sodelujem v Craft-alnici. Že dolgo me ni bilo nič na spregled. Ko se preselim k svojim pripomočkom, sigurno. ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako čudovita ideja in tako lepe barve, umirjene si izbrala. Hvala, ker sodeluješ v Vesli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovite in lepo sestavljene so tvoje ATC kartice :-)) Krasno si na njih uporabila različne tehnike.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    OdgovoriIzbriši
  13. Bravo kolesarji in še na mnogo kilometrov ! Zgodba v treh voščilnicah je fantastična ideja, ki vzpodbuja pri nas ustvarjalkah nove ideje. Hvala za obisk v Veseli hiški in lepo se imej. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši
  14. Te čudovite ATC kartice sem opazila že v začetku septembra. In bile so moje zmagovalke. Tako super si povezala vse tri skupaj v zgodbo o poletju, kolesarstvu in naravo ujela z naravnimi barvami. Preprosto čudovito!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)