torek, 27. julij 2021

Dojenčkasti

 V teh dneh sta nastali še dve dojenčkasti. Na modri je ozadje iz wc papirja- še dobro, da dekleta iz Craftalnice niso predlagale tega izziva v času prvega dela epidemije, ker je že tako primanjkovalo wc papirja 😁. 


Prijavljam v Craftalnico.


Druga pa v vijoličnih tonih in gre v Veselo hiško ter v galerijo Najlepšega para (napis, pravokotnik s šivi).  

Bodite lepo!

6 komentarjev:

  1. Vau, kakšen efekt na prvi! Ja, imaš prav, dobro, da je izziv zdaj.
    In ta slonček je super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si uporabila WC papir in ustvarila krasno ozadje :-)) Lepa voščilnica je nastala!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️ sedaj, ko je na voljo spet dovolj wc papirja .-))))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepi voščilnici. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovto ozadje iz WC papirja, ja, sem kar nekaj časa "tenstala" ta izziv 😉 Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Modra dojenčkasta voščilnica je čudovita. Krasno si uporabila WC papir. Vijola pa zmaga s prikupnima slončkoma in čudovito pentljo, Hvala, ker si z nami v vijola Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  6. Si me nasmejala :-) V Avstraliji so najprej razgrabili WC papir, nato so ga poskušali vračati v trgovine, pa ga niso sprejemali - me zanima, če so ga že porabili ;-) Živinega znanca, trgovca je neka gospa celo ugriznila v roko zaradi wc papirja ...
    Sem čisto zašla, hotela sem povedati, kako všeč sta mi tvoji voščilnici in kako lepo si z njima okrasila Veselo hiško.
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)