nedelja, 26. junij 2022

Mešano

Moja najstarejša hči si je ob rojstnem dnevu zaželela na voščilnici konja in klarinet. Dve stvari, ki jih ima zelooo rada. In da se lahko kaj povleče :). Tako je nastala tale rojstnodnevnica. 



Prijavljam v Veselo hiško (pravokotnik - če šteje, da je konj na pravokotniku) in v junijsko galerijo Najlepšega para (rožice, napis).

Potem je nastala še ena zahvalnica za učiteljico, po Tininih navodilih. Prijavljam v "osvoji novo kolekcijo". 




In pa pred časom sem naredila eno dojenčkasto, kjer se, ko jo odpreš postavi posteljica. Ne vem, če se dovolj dobro vidi, ampak je pre-hitro šla od doma...

Prijavljam v Craftalnico - 3D.

Bodite lepo in lepe počitnice :)!

 

6 komentarjev:

  1. Klara, zelo domiselno si naredila voščilnico za Katarino, šolski nahrbtnik je originalen, ampak zadnja s posetljico pa ukrade srece :). Uživajte v počitnicah....

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si ustvarjala. Hvala ti za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno 3D voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako zelo zanimiva in prikupna voščilnica s konjičkom, ki igra klarinet. Super! Vesela sem tvojega obiska v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja pa iiiii, bi rekli moji prvčki, ob pogledu na vse tvoje ljubke izdelke - predvsem konj s klarinetom bi jih navdušil. Mene so seveda navdušile VSE! In me spomnile, da še nisem preizkusila Tininega nahrbtnika :-(
    Hvala za namig in navdih spet in spet in hvala, ker si tako zelo polepšala Veselo hiško.
    Prijetne poletne dni želim tebi in tvojim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšni krasni projekti. En lepši od drugega. Krasno si uresničila želje najstarejše hčere in na voščilnici združila konja in klarinet. Lepo da si nas obiskala v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)