nedelja, 27. november 2022

2. Dn MŠPU

 Z nalogami sem krepko v zaostanku in bolj slabo mi kaže, da bi uspela narediti vse...

Ampak. Danes mi je kljub noricam pri tretji, uspelo narediti te dve. 

 



Lepo prvo adventno nedeljo!

6 komentarjev:

  1. Krasni voščilnici si ustvarila. Zelo so mi všeč rdeče planike. Čimprej se pozdravite! Objem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zivjo, Klara. Še dobro, da si mi napisala komentar na blog, ker tvojega mejla spet ni. Daj mi prosim piši še enkrat na akokalj@gmail.com
    Oprosti, da imaš zopet težave, ampak letos jih bova pravočasno rešili :)
    Lepo bodi, Anja (Drobtinice)

    OdgovoriIzbriši
  3. Naj nadležne nore koze čimprej odidejo stran. Zelo lepi voščilnici si naredila. Še posebej so mi všeč malo drugačne planike.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si ustvarjala z reliefi Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepi sta in niti ni pomembno, če ti bo uspelo narediti vse domače naloge. Pomembno je, da si z nami :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudoviti reliefi in krasno ozadje :-)) Zelo lepo voščilnico si naredila.
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)