ponedeljek, 23. januar 2023

Poroka kot nov začetek

Jeseni sem dobila naročilo za eno malo drugačno poročno voščilnico, ki bi šla skupaj s škatlo orodja mladoporočencema. 
Tako sta mladoporočenca -tematsko v obliki orodja. 


Slika je slaba, ker sem se spomnila, da sem jo pozabila slikati šele, ko je bila že pri naročnici. 


Lep zasnežen teden (no, pri nas pada dež :( ...)!

 

5 komentarjev:

  1. :) tole je pa vrhunska izvedba naročila!!!!! Zelo lepo si ustvarjala na temo nov začetek. Hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo izvirna ideja, ki si jo tudi odlično izvedla. Mladoporočencema srečno v zakonu, tebi pa hvala, da si se pridružila CRAFT-alnici, kjer sem tokrat gostja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fenomenalna ideja in izvedba :). Tole je pa tako izvirno da takoj shranim na "to do" listo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica. Lepo si sestavila voščilnico za nov začetek. Hvala ti za družbo v v Craft-alnici Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je tvoja prav posebna poročna voščilnica :-)) Super si se znašla glede tematike!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)