torek, 20. junij 2023

Dve rojstnodnevni

Junij je pri nas kar prazničen mesec. Komaj dohajam z voščilnicami (o svojih urnikih raje ne razpravljam). Ampak začuda mi je uspelo narediti voščilnici za obe moji slavljenki.


Za Judito sem uporabila novo šablono levčka, in pa dodala obilico srčkov (med drugim tudi bleščečega, ki ga je že dolgo časa hotela privatizirat;)).


Katarini sem pa naredila pisano, s kokoškami. Lani sem ji naredila konja s klarinetom, letos so pa bile želje - pujsi ali kokoši :). 

Prijavljam v Craftalnico in v Veselo hiško, kjer se na obeh straneh igrajo z mavricami. 

Bodite lepo! 

 

8 komentarjev:

  1. Čudoviti sta hvala, ker si kokoškama naredila tako lepo ozadje in nam jo pokazala v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si prepletala mavrične barve na ozadju in črkah. Zelo mi je všeč! Hvala za sodelovanje v CRAFT-alnici kjer sem gostja izziva.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, ker z zelo lepo mavrico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna mavrična voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Klara, kako lepo je pri tebi :) Polno ljubke otroške energije pod mavričnimi krili. Hvala za navdih, za srčno energijo in eno samo veselje, ki veje iz tvojih unikatnic.
    Tebi in tvojim želim mavrično obarvano, nasmejano poletje, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. In hvala, ker si svojo lepotičko dodala v galerijo Vesele hiške, Majda

      Izbriši
  6. Čudovita voščilnica :-)) Lepa mavrica!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  7. Kokoške so super in ime v barvah mavrice tudi. Hvala za obisk v Veseli hiški. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)