sreda, 9. avgust 2023

Krstna voda

O razmerah po Sloveniji ne bi, me kar srce boli, ko gledam takšno razdejanje... Tudi naša dolina je bila obilno zalita in še vedno je po vaseh videti obilo tovornjakov, bagrov in pridnih delavcev, ki odstranjujejo posledice vseh plazov... 

Pred kratkim sem z rezalnimi šablonami premium craft (ki so me čisto navdušile) naredila tole krstno voščilnico. 


Prijavljam v Craftalnico -voda (tukaj krstna :)) ter v avgustovsko galerijo Najlepšega para (napis, rožice). 

Bodite lepo!

4 komentarji:

  1. Čudovita voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Klara krasno voščilnico si izdelala na temo voda. Ta krstni kamen je res čudovit. Hvala za sodelovanje v Craft-alnici,kjer sem gostja izziva.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si se znašla z izzivom! lepa voščilnica. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita voščilnica :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)