petek, 28. april 2017

Antistresna voščilnica

Prav gotovo je vsakemu vsaj malo težko pri srcu, ko se sprednja številka pri številu let spremeni. Če ne zaradi drugega, pa nas malo prešine kako hitro gre čas... Zato je, malo za hec in malo za res nastala tale voščilnica. Da pride mehurčkasta folija do izraza, je zraven le še ena rožica, pod folijo pa napis vse najboljše :), ki se bo bolje videl, ko bodo mehurčki popokani...
Prijavljam jo v Ustvarjalni dotik(od tam natur osnova, rožica) ter v Scraping4fun:ag (I made this "antistress" card for someone who's going to turn 30 soon:)))
P.S. Sem pozabila napisat, da je voščilnica zato antistresna, ker pokanje mehurčkaste folije ugodno vpliva na razpoloženje :D...

Ko pa smo ravno pri mehurčkih, je za Craftalnico nastala še tale dojenčkasta voščilnica. Letos mi rozike kar hitro pohajajo, modrih imam še dovolj na zalogi. Ker je kopanje dojenčka luštna stvar, je pristala na voščilnici. Kad sem izrezala s pomočjo krogov, prav tako sem naredila mehurčke, ki sem jih malo posenčila, glavica pa pripada dojenčku MD.
Še tretjič za Craftalnico #184: mehurčki (saj če ne bi bili vsi prehlajeni, bi bila na dopustu in ne bi izdelovala voščilnic :)), izdelana po skici mojomonday #494
Sedaj pa -virozi navkljub- na dopust!
Lep podaljšan vikend! 

19 komentarjev:

  1. Ooo antistres voščilnica, krasna ideja. tole si je pa vredno zapomniti.
    Tudi druga z dojenčkom pri kopanju je fajn, dobro si se znašla z mehurčki, všeč so mi.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, tale je pa TOP. Jaz bi se take zelo razveselila, ker obožujem pokanje mehurčkov, pa še kmalu se mi bo številka zavrtela ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahaa, tole je pa svetovna ideja! :) Mene to pokanje mehurčkov vedno sprošča in pomirja. ;) Si mi pa dala krasno idejo, za kaj jih še lahko uporabim. ;) Hvala ti in prijeten podaljšan vikend, čeprav niste ne oddihu, bo ustvarjalni kotiček poskrbel z sproščanje. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepi mehurčki ob kopanju dojenčka so nastali, se mi zdi, da kar dišijo čez ekran, tudi tista prva antistresna je krasna že po ideji, pa tudi po izvedbi, hvala ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe sta super, druga taka luštna, nežna, prva je pa enkratna ideja in izvedba, zelo izvirna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta prva je res čist ta prava antistresna voščilnica in fenomenalna ideja :-)) Bravo!
    Ta druga pa je čist zares mehurčkasta in super si se znašla s kopeljo.
    Vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta krasni, zmaga pa seveda antistresna :) Ja, številke kar bežijo, vedno pa mi bo ostalo v spominu kako smo se otroci skoraj stepli čim je bila v nabiralniku kuverta z mehurčki - čisto po principu "Kdor prvi pride, prvi poka".
    Problem je elegantno rešila mami, ki je popokano folijo za nekaj časa položila na radiator, da so se mehurčki spet "napolnili" za naslednjo rundo pokanja.

    Lep podaljšan vikend s čim manj smrkanja ti želim ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. ja vau, kako si se tole dobro spomnila s folijo, obožujem pokat tole folijo že od malega. in hvala, ker si me spomnila na tale mehurčkast papir!

    OdgovoriIzbriši
  9. Tale s folijo je svetovna ;) Tako kot milne mehurčke jih tudi radi pokamo :)
    Dojenčica v kadi pa tudi uživa v kopeli polni mehurčkov ;) Hvala, da si se maksimalno udeležila izziva v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  10. No, tole pa je inspiracija. Super si se znašla.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. This is very original!
    Lia, DT S4F

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako dobra ideja! Pravi 3D mehurčki in zares antistresni.
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  13. Svetovna mi je ta ideja z mehurčkasto folijo. Jaz bi zagotovo začela takoj pokat mehurčke :)

    OdgovoriIzbriši
  14. A veš, da se včeraj spodbujena s tvojo antistresno voščilnico poskusila bližnjico pri izdelavi mehurčkastega ozadja, pa ni bilo pravega učinka... sem morala poskusiti s pravimi mehurčki in je bilo - tudi antistresno, moram priznati ;-)
    Morda pa izdelaš še eno zase, glede na to, da se ti je iztekel "tvoj" čas, a glede na to, da je avgust še daleč, jo morda še en potrebuješ.
    Sem vesela, da si bila ti danes vesela ;-), Majda

    OdgovoriIzbriši
  15. Kakšna super ideja za antistresno čestitko! Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Lep pozdrav, Barbara, Ustvarjalni dotik

    OdgovoriIzbriši
  16. Beautiful card. Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    OdgovoriIzbriši
  17. LOL, I think I need one of that anti stress cards!
    Great idea
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Hihi enkratna ideja s tole antistresno voščilnico! Super je!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)