petek, 5. maj 2017

Lovilec sanj

Ta teden sem dobila čudovito pošto od Majde. Res si pozorna, hvala! Poleg krasnih izrezkov mi je poslala še šablono peresa. Takoj sem vedela kaj bom naredila z njo...
Namesto antistresnega pokanja mehurčkov, sem se ob koncu porodniške lotila ombre efekta (prvi poskus). Kar na risalni list sem z distressom naredila od temne do svetlo modre, na koncu pa sem šla čez z vodo in čopičem ter s črkicami odtisnila še misel...
Prijavljam v Craftalnico #185: ombre :)

Lep vikend!

10 komentarjev:

  1. Klara, krasen ombre efekt in kako paše lovilec sanj nanj. Napis pa samo dopolni celoto. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. vau, prekrasen lovilec, kako dobro si ga naredila!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Iiiii, kako lepo :-) Navdušena sem, kako dobro si uporabila pero, sploh kombinacija z vrvico mi je zelo všeč!
    Naj bo vikend, ki je pred nama poln uresničenih sanj, majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Z lovilcem sanj ne moreš nikoli faliti, če pa ga postaviš na tako pravljično ozadje pa je zagotovo zmaga popolna :). Hvala ker se igraš z nami pri CRAFT-alnici :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo si izdelala lovilca sanj.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa voščilnica je nastala in ustvarila si krasen prehod iz svetle v temno. Lepo si porabila peresa :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito prelivanje barv in lovilček sanj res paše na tole modro ozadje. Si me spomnila nanj, dolgo ga nisem uporabila. Bo treba spet malo loviti sanje.
    Hvala , da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa voščilnica s krasnim ombre ozadjem, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Lovilci sanj so tako čarobni! Čudovito si uporabila podarjena peresa, jih povezala z nitjo ter jih postavila na prekrasno ozadje!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)