četrtek, 14. september 2017

Večerna

Včeraj zvečer sem se zavedla, da smo sredi septembra, moja škatla voščilnic pa skoraj prazna. Samo še nekaj rojstnodnevnih je na zalogi... 
Tako je nastala tale poročna, upam, da usteza shabby chic stilu in s tem jo prijavljam v Craftalnico ter v septembrsko galerijo Najlepšega para.

Uh, pa je spet še en teden (skoraj) mimo... Naj bo lep petek, sedaj pa vsi navijat za naše košarkaše :)!

9 komentarjev:

  1. Klara krasna je - tako nežna! Modra barva za modrost in čipka za povezanost sta krasna poročna izbira :-)
    Da bo škatlica kmalu spet polna, pokukaj na moj blog, kjer te čaka vesela novica :-)
    Objem in ... hvala, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je!
    Všeč mi je čipka in sama postavitev
    lep dan, zvečer pa bomo navijali še malo bolj
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Nežna in lepa.
    Tudi danes bomo spet družno navijali.
    Hvala ker si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa, nežna poročna voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v CTRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo "shabby chic" poročno voščilnico si naredila in jo lepo sestavila :-)) Zelo mi je všeč!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Saj tudi jaz sploh ne upam gledati na koledar, ko dnevi hitijo s takšno brzino. :-) Krasna poročna voščilnica. Le kdaj utegneš ustvarjati?! :-))))

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito poročno voščilnico si naredila!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ustreza. Zelo lepa shabby chich poročna voščilnica je.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)