torek, 26. september 2017

Za Petra

Septembra praznuje kup otrok :). Eden izmed njih je tudi Peter, ki je dobil tole voščilnico.

Nastala je po skici Feeling sketchy
kamor jo tudi prijavljam poleg septembrskega izziva Ustvarjalnega dotika (od tam kovinska spellbinders šablona avtka, osnova)

Upam, da mi uspe izdelati še kakšno, da bom vsaj približno pravočasna s pošiljanjem :)...

Lep torek!

P.S. Itak sem pozabila slikat, kako je Majdin paket presenečenja razveselil mene in moji dve punci, ki sta kar vriskali, in okrog nosili papirje in se čudili ostalim svetlečim stvarcam :)... Majda, še tu: Hvala!

7 komentarjev:

  1. Zelo lepo fantovsko čestitko si izdelala. Peter je bo gotovo vesel: :-) Si pa kar predstavljam tvoji pupi, ko si odprla paketek. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo kombinacijo barv si uporabila na čestitki. Zelo mi je všeč, ker je res prava fantovska :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Lep pozdrav iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  3. WoW Klara, kako lepo voščilnico si naredila po naši skici pri Feeling Sketchy :-)) Super si jo sestavila. Hvala, ker ustvarjaš z nami.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oj Klara, pred nekaj dnevi sem ustvarjala na enak papir kot ti, po mojih cestah se ej sprehajal slonček. Kako imenitno bi bilo, če bi obeje združili, kajne?!
    Prelep zaključek vikenda ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely card for a little boy. Great job with the sketch. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)