sreda, 16. maj 2018

Piki :)

Za ljubiteljico gumbkov, mojo J, ki bo čez dobrih 14 dni stara 2 leti, sem naredila Pikija (spet sem sama risala, ob pomoči slikanice), ki od veselja dela premete :). Naokrog je polno srčkov, ker imamo tudi njo zelo zelo radi. 

Narejena po skici





Tale novoletna pa je nastala po barvah CCT, lepim pa jo tudi v majsko galerijo Najlepšega para (čarobni prazniki).


Pa smo že v drugi polovici maja! Naj bo lepo!

13 komentarjev:

  1. Tole, da ne sme biti prevelike razlike v darilih, mi je pa zelo poznano. :-) Če se premika voščilnica za tavečjo punco, pa naj se še za srednjo. :-))) Super mama in čudovit vrteči medo. Čestitke za pridno polnjenje škatle s prazničnimi voščilnicami.

    OdgovoriIzbriši
  2. A lovely CAS card, white does offset the turquoise and gold beautifully. Thanks for joining in at the 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, ti si pa huda z interaktivnostjo, krasna je tudi ta.
    In čudovita božična, všeč mi je umirjena scena, hvala, da si z nami pri 52 CCT, kjer sem gostja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si narisla Pikija in se poigrala z zlato/turkizno novoleno barvo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe sta krasni. Navdušena nad tvojim risanjem...

    OdgovoriIzbriši
  6. A beautifully simple card and I love the sequins. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj, Pikija smo tudi pri nas imeli vedno radi. Kako bo navdusena tvoja hcerkica!! Zelo mi je vsec! Tudi praznicna je zelo lepa! ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. En velik HURA za Pikija. Zelo je simpatičen !

    OdgovoriIzbriši
  9. Piki - prva slikanica moje prvorojenke, izrabljena do konca a jo še vedno ima, saj jo nanjo veže toliko lepih spominov. In ti si spomine s svojo očarljivo voščilnico prinesla k meni, spomine na dišeče, tople, mehke objemčke med prebiranjem knjige. Hvala draga Klara in čudovito praznovanje vam želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo luštno voščilnico si naredila in kuža se prav simpatično vrti :-)) Krasna ideja.
    Super si sledila tudi naši skici pri Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  11. Great card. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time

    OdgovoriIzbriši
  12. Lovely card. What a cue dog. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna interpretacija naše skice! In kuža je prav simpatičen.
    Hvala, ker sodeluješ z nami na izzivu pri Feeling Sketchy. Upam, da boš tudi v bodoče sodelovala na naših izzivih!

    Lep pozdrav

    DT Maja, Rilcek in Kljuncek

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)