ponedeljek, 28. maj 2018

Rožice in čipke

Zunaj vse cveti in diši, zato sem pustila, da malo zacvetijo tudi moje voščilnice. Sem pa res šla iz moje cone udobja in sem dodala mnogo več cvetja na voščilnici kot ponavadi :).

Najprej je nastala tale poročna: 



Prijavljam v majski izziv Ustvarjalnega dotika:poroka (od tam bele in rumene rožice in bel cik cak trak) in v majsko galerijo Najlepšega para (napis čestitke, ptička).

Navdušena nad izidom več kot treh rožic, sem dobila naročilo še za tole rojstnodnevnico za 40-letnico. Želja je bila "nekaj ženstvenega in brez številke :)". 
Tako sem se lotila voščilnice po zagonetnem izzivu tic-tac-toe Craftalnice (čipka, rože in rojstni dan)

Ker sem pa ravno imela na mizi čipke, je nastala še tale novoletnica za cct.


Lep preostanek maja :)!

14 komentarjev:

  1. Zelo mi je všeč pastelna kombinacija cvetja in ozadja čestitke. Mladostna poročna čestitka. Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Lep pozdravček Ustvarjalni dotik

    OdgovoriIzbriši
  2. What a lovely selection of cards, with lots of lace being used! It works so well with the kraft card, the contrast is lovely. A really stylish card. Thanks for joining us at the 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  3. U, kako lepe so vse tri! Krasno si zložila šopke. S preprosto praznično pa si mi ukradla srce. Čudovita je. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito si ustvarjal in zadostila večim izzivom. Vse so čudovite, poročna, rojstnodnevna in praznična.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako cvetoče je pri tebi Klara, vse tri so čudovite, tako nežno nežne!
    Naj bo tako tudi pri tebi - polno nežnih objemčkov, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šlo bo šlo, tudi z malinami :-) Sama sem jih pokuhala, da je izparela vsa voda, dodala sem jim malce marmelade (namesto likerjev, žganja - predvidevam, da jo bodo hotele okusiti tvoje pupe ;-)
      Držim pesti, da uspe ;-)
      P.s.: naše že pol manjka, toliko o roku trajanja , ha ha!
      Objemček k tebi, Majda

      Izbriši
  6. fantastične so vse, tako lepe in krasne barvne kombinacije. sem si jih shranila za svojo inspiracijo kdaj!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite! Hvala za tvoj obisk na mojem blogu :) Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. Všeč mi je, da ti je uspelo narediti voščilnico s samo tremi in pravilnimi izbirami :-)) Super si jo sestavila in jo lepo obogatila z rožicami.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa kombinacija treh elementov iz tabelice, ki so enakovredno zastopani. Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici

    OdgovoriIzbriši
  10. These are all beautiful. I love the lace and kraft. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito voščilnico za naš izziv si naredila, prav vesela sem, da ti navodila niso delala težav.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. Všeč mi je tvoja praznična voščilnica s čipko; lepo si jo uprabila :-))
    Hvala, ker sodeluješ na našem izzivu pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)