petek, 10. julij 2020

Narava

Sončni dnevi kar vabijo ven, na sprehode, na vrt. Res sem hvaležna, da živim v tako čudoviti državi, s svežim zrakom, lepo naravo, prijaznimi ljudmi...

Ob abrahamu je gospod, ki rad hodi v planine prejel tole voščilnico.




Takoj, ko so punce iz Vesele hiške objavile izziv Zakladnica narave, sem s taščinega vrta utrgala tole rožico, in jo dala stiskat v knjigo. Nisem pa dolgo zdržala, tako da je danes že pristala na voščilnici:).



Prijavljam v Veselo hiško in v julijsko galerijo Najlepšega para. Oblaček na katerem medo spi sem naredila s kreativnimi krogi :), poleg tega sta tudi napis in medo Tinina.

Lep zaključek tedna!

6 komentarjev:

  1. u kako je ljubek in dodatki iz narave tako nežni. Hvala , ker sodeluješ v Veseli hiški

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe voščilnici sta zelo lepi. Čudovit in nežen pa je dotik narave na tvoji drugi voščilnici. Zelo lepo in domiselno si jo izdelala. Hvala, ker si taščino rožico prinesla v Veselo hiško. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo, otroška je cart 100 na uro in suho cvetje tako lepo dopolni celoto :). Zaupaš kako si naredila hribe pri prvi? Všeč mi je prekrivanje in kako se utopijo v ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe voščilnici sta zelo lepi. A mojo pozornost je pritegnila nežna voščilnica za malčico z dodatkom narave. Krasna ideja in izvedba! Zelo lepo! Hvala, da si se nam pridružila v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  5. Resnično sta obe lepi, čudoviti in naravni. Seveda srce razneži ljubka rozika s spečim medvedkom v objemu rožic in vejice pajčolanke, ki doda še naravni pridih. Hvala za obisk v Veseli hiški draga Klara in prisrčen pozdrav pošiljam. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo kako nežno je pri tebi - najprej sprehod s tabo, nato pa sem si oči odpočila ob tvojem nežnem šopku. Medvedek se bo dobro odpočil na mehki in dišeči posteljici.
    Hvala, ker ga deliš z nami v Veseli hiški, tako ljubko ji pristaja.
    Naj bo ljubek tudi tvoj današnji dan - ni pomembno, kaj nismo, kaj smo storili, kajne?! Pomembno je, da nam je pri srčku toplo in meni je zaradi tvoje objave, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)