četrtek, 30. julij 2020

Štiriperesna deteljica

Mislim, da sem v življenju našla vsega skupaj tri štiriperesne deteljice. Vse v ravno pravem času- za spodbudo. Zadnjo sem našla na sprehodu - in k prijateljici, ki mi je delala družbo, bo deteljica tudi odpotovala ob rojstnem dnevu. 


V ozadju sem se čisto čisto malo poigrala z zelenim distressom, dodala še napis Ustvarjalnega dotika in tri Tinine pikapoke, da je sreča popolna:). 

Naj tudi tebe spremlja sreča!

6 komentarjev:

  1. Klara, kako je lepa, naj prinese srečo.Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Popolna nosilka sreče :)! Čudovito si uporabila 4-peresno deteljico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako čudovita voščilnica. Všeč mi je čudovito zeleno ozadje, štiriperesna deteljica in krasne pikapolonice za popestritev...sreča zagotovljena! Hvala za tvoj obisk v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako zelo sem vesela tvoje objave! Čudovito voščilnico za srečo si izdelala. S čisto pravo štiriperesno deteljico! Svetovna ideja in s krasnim ozadjem in pikapolonicami tudi vrhnski izdelek. Hvala, ker srečo deliš z nami v Veseli hiški. Objem, Sonja

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, kako je lepa in obilo sreče prinaša, kajne? Štiri peresne deteljice so čudež narave, sama sem jih našla že več kot 100 v svojem življenju. A naj izdam skrivnost, da jih na naravnih travnikih težko najdeš, veliko jih je tam kjer se ustavljajo avtomobili, avtobusnih postajah... In to mi je vzbudilo misel, da je to genetska sprememba, ki jo na teh krajih povzročajo izpušni plini. Pikapolonice so tisti rdeč dodatek, ki vnese popolnost tvoji voščilnici. Čudovita, kot naj bo čudovit tvoj dan ! Hvala za obisk v Veseli hiški. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako zelo lepa in ... vzpodbudna je tvoja voščilnica, prijateljici bo v veliko veselje, srečo pa prinaša vama obema - saj veš, tista deljena sreča ima največjo moč :-)
    Naj bo srečen tvoj današnji dan, poln tistih malih srečic, ki osmešijo oči in srce, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)