ponedeljek, 8. maj 2017

Mala modra lokomotiva

Moja sestrična bo kmalu imela strokovni izpit,zato sem sklenila, da ji naredim eno spodbudnico (po Majdino:)). Pri izdelavi sem prepevala tole pesmico.
Modra lokomotiva na tej spodbudnici še ne gre v gore, pač pa čez travnik poln rož, namesto tira sem na pisalno stroj napisala: "pa saj bo šlo, pa saj bo šlo..."


Lep preostanek dneva!

13 komentarjev:

  1. Vau, prekrasno ozadje in super napisano na pisalni stroj

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično si skombinirala oba izziva:). Tudi sama se pripravljam na oba izziva in sem ravno tako razmišljala, kaj narediti, da vse združim:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Ijej, kak' je lušna! :-)) Krasna drseča spodbudnica. Super si se spomnila glede napisa. Držim pesti, da bo tvoja sestrična uspešno opravila strokovni izpit. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako veselo sopiha ta tvoja lokomotiva čez travnik in mimo rožic in spodbuja tvojo sestrično. Krasna je in tako veselo spodbudna :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hudo... tale risanka je bila meni zmeraj všeč za praznike. Upam, da je sestrična bila uspešna, ozirom akaj drugega ni z apričakovati ob taki voščilnici :). Hvala ker se igraš z nami pri CRAFT-alnici :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo simpatična in spodbudna! Prav luštna lokomotiva :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je ljubka...sestrična bo navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  8. O, kako lepo spodbudnico si ji naredila. Lokomotiva je tako prisrčna in lepo ombre ozadje je nastalo. Hvala, da sodeluješ v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa voščilnica je nastala in ustvarila si krasen prehod iz svetle v temno :-)) In všeč mi je tvoja premikajoča se lokomotiva in napis.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooo je luštna in res pozitivna. Take rabimo za vzpodbudo prav vsi. Lepo si prelila zelene barve na ozadju. Hvala, da si se nam pridružia v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Klara kako zelo spodbudna je tale spodbudnica, še meni bi tale teden prišla prav... če se še ponovi kup enih "nujnih" na enkrat stvari si jo bom priklicala v misli :-)
    Čarobno moč ima, naj bo takšen tudi vaš vikend, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. Tale čuha-puha je pa tako simpatična,da se je tudi "veliki" otroci ne bi branili.

    OdgovoriIzbriši
  13. iii, kako lepo si naredila, zelo lepa voščilnica s krasnim ombre ozadjem, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)