ponedeljek, 22. maj 2017

Poročni šopek

Po zadnjih brezidejnih dneh, je danes končno posvetila prava :). Pred kakšnim letom sem že naredila poročno voščilnico s šopkom (huh, vidim, da so bile takrat jagode že zelooo zrele), danes pa sem sklenila, da se spodobi, da dodam še kaj ženinovega :). Tako sem sprintala klobuk in metuljčka, vsak del dala na svoj srček, malo drugače prepognila osnovo.

Nevestin del
Ženinov del
Pogled z vrha
Zložena gre v navadno kuverto
Takole pa sama stoji :)

Lep dan! 

10 komentarjev:

  1. What a fabulous design ... just beautiful!! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Flowers Galore’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdgovoriIzbriši
  2. Adorable for the bride and groom! I just love it! Thanks so much for sharing with us at Double D!

    OdgovoriIzbriši
  3. U, tole se ti je pa krasno posvetilo! :-) Čudovita voščilnica. Zelo lepo si jo sestavila. Všeč mi je kraft in bela kombinacija. Zelo slavnostno deluje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Klara, čudovito čudovita je!!! Ob sebi imam še eno malo mlajšo občudovalko tvoje voščilnice, ki pravi, naj napišem še v njenem imenu :-)
    Naj bo čudovit tudi tvoj preostanek tedna, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Super pregib in krasna barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo kako čudovito poročno voščilnico si ustvarila in dodala krasen šopek cvetja :-)) Super si jo sestavila, takole cik-cak. Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita in res malo drugačna poročna voščilnica. Tudi meni je takšna cik-cak postavitev zelo všeč.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. S v e t o v n o :). Všeč mi je odbita in hkrati efektna ideja za poroko - res si se super znašla. Hvala, ker deliš svojo umetnino z nami pri CRAFT-alnici :)!

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna poročna voščilnica. Lepo, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kraft in bela osnovo je meni zmagovalna! Ti pa si jo krasno uporabila za poročno čestitko ter lepo dodala še ženinov del v modrih barvah! Super izpade tale zgibanka in mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)