četrtek, 30. junij 2016

Junij

Junij se bliža koncu. Kako je tik-tak minil mesec! In koliko "stvari" se je dogodilo :), res mi ni dolgčas! Kljub temu mi na vsake toliko časa uspe priti do papirčkov in tako je nastala voščilnica za abrahamko, ki je pogosto na poti, ptiček pa ji pomaga nesti kovček.

Naredila sem pa še dve otroški voščilnici - eno za ljubiteljico hello kitty :), drugo pa za prijateljičinega sina, ki bo prav kmalu upihnil drugo svečko.

Tresočko prijavljam na junijski izziv v Ustvarjalnem dotiku- otroški rojstni dan. Od tam imam osnove za voščilnico Anita's in štampiljko danes praznuješ ROJSTNI DAN. Valove sem odtisnila s pomočjo embosirne srajčke, v notranjost tresočke pa sem poleg sekvinčkov naštancala še nekaj delfinčkov. Živalce sem pa izrezala iz škatle od papirnatih robčkov (še dobro, da nič ne vržem preč :)). 

Lep poletni pozdravček :)!

5 komentarjev:

  1. Vse tri voščilnice so mi zelo všeč. Super ideja, da ptička nese kovček. :-)) Hello Kitty je zelo lušna, tresočka pa prav posrečena z izrezanimi živalicami. Nahrčkane stvari še kako prav pridejo. :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)