ponedeljek, 27. februar 2017

Pisana

Naša J. se je v preteklem tednu začela plaziti, če pa pride do primerne opore pa tako -mimogrede- tudi vstane. In ena izmed takih pripravnih opot je tudi moj sizzix:). Ročaj je ravno pravšnji za dober prijem, pa stabilen je... :) Tako ima tudi najmlajša kaj od mojega ustvarjanja (tastarejša pa uživa v prelaganju papirjev :))
  

Zgornja voščilnica je moja prva penzionistična, za gospo, ki rada poje v zboru (in bo sedaj lahko pela brez službenih skrbi).

Mavrična pa je nastala na zalogo in za 180.izziv v Craftalnici: Mavrica, lepim pa tudi v februarsko galerijo Najlepšega para (okrasimo s cvetjem).

Tole božično pa prijavljam v Christmas card throwdown.

Lep večer!

9 komentarjev:

  1. Lepa kolekcija je nastala, mavrična me je čisto raznežila, najbolj pa me je nasmejala penzionistična, vsi zbrani zagreti pevčki in pevčice :-)
    Če bi lahko teleportirala bi ti poslala atove že pečene krofe in moj še v pečici kruhek,kar tako, morda za prve plazeče podvige male J. ... Tako pa naj ostane le pri dobrih mislih, tudi te štejejo, kajne?! Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. O, jo kar vidim kako se plazi in vstaja ;) Še malo, pa bo odkrila ročico in jo začela vrteti ;)

    Lušne voščilnice si pokazala, mavrična je tako živahna, čeprav so pisane samo rožice na beli osnovi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čisto sem navdušena nad vsemi tremi voščilnicami. :-) Penzionistični zborček me je nasmejal, mavrica očarala, za praznično pa mi ostane en velik VAU! :-))) A je res že minilo toliko časa, da se mala J že plazi in postavlja na noge? Meni se zdi, kot da sem šele včeraj pestovala malo dojenčico, ki ji je bilo potrebno podpirati glavico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiii, kako so te prelomnice lepe! In da se oprime sizzixa si lahko stejes v cast ;)) Voscilnice so pa super, se posebej prva s tako simpaticnim pevskim zborckom ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo mavrično voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
    In voščilnica s pevskim zobrom je prav posrečena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krasno si se lotila te tehnike in naredila čudovito praznično voščilnico :-))
      Zelo sem vesela, ker sodeluješ pri Christmas Card Throwdown.

      Izbriši
  6. Krasno si ustvarjala. Penzionističen zborček je prav prisrčen in mavričast šopek na belem ozadju je tudi zelo lep. Vesela sem tudi, da se druživa v CCT, fino si zložila papirčke.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. That sounds fun, nothing will be safe! This whte silhouette against the sunburst is very effective, it really shows off the detail. I do like your rainbow card too. So cheerful.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa mavrična voščilnica je nastala.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)