ponedeljek, 29. maj 2017

Poročna škatlica drugič

Za poroko je nastala škatlica, podobna tej, pa vendar malo drugačna...
Sicer pa mi malo zmanjkuje časa za ustvarjanje, ampak vrt je pa oplet ;))



Škatlico lepim v majsko galerijo Najlepšega para (ptički, okrasimo s cvetjem).

Lep večer!

6 komentarjev:

  1. Draga Klarka - škatlica je eden izmed mojih še nedoseženih izzivov - tvoja škatlica me je popeljala malček bliže, saj je tebi tako lepo uspela :-) Tako nežna in elegantna je...
    Držim pesti, da ti uspe najt čas zase/zate, saj, ne boš verjela!!! Vrt bo kmalu kot da ga sploh nisi obiskala, kaj šele oplela :-)))
    En objemček k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. čudovita in nežna, si mi dala idejo, da se kakšne lotim!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako prisrčna škatlica s ptičkoma in hišico!

    OdgovoriIzbriši
  4. Škatlice sama samo občudujem, ker mi predstavljajo res velik izziv. Ti si jo izdelal res nežno in elegantno, ravno prav za poročni par. Ptičja hišica predstavlja res lepo skupen dom dveh zaljubljenih ptičkov. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo, kolk kjut ptičja hišica. Zelo mi je všeč tale tvoja ideja. Tele škatlice so res super darilo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)