torek, 30. januar 2018

Zelene 3

Še vedno ostajam pri reciklažah, tokrat z zeleno barvo. V resnici je nastala še kakšna zelenka več, pa je šla predčasno od doma. Glede na kupček zelenih papirjev, se pa kakšna še obeta :). 

Odtiska, slika ter izrezki so že lep čas čakali na svoj trenutek... Tako sta nastali dve rojstnodnevni in ena dojenčkasta. 
Napis sreče je Najlepši par - predelava srečno :)


Dojenčkasta je nastala po skici #185 Feeling Sketchy (če sem si dovolila preveč svobode, jo mirno ignorirajte :)).


Lepim jo tudi v januarsko galerijo Najlepšega para (a ste videle vse krasne Tinine šablone????)... 


Lep preostanek tedna, moj definitivno bo - v petek grem namreč zadnjič v službo pred začetkom porodniške :)))! 


10 komentarjev:

  1. O, kakšna lepa zelena objava! :-) Krasno si se lotila reciklaže. Super novička, da začenjaš s porodniško.<3

    OdgovoriIzbriši
  2. krasna reciklaža, nežne in lepe ter s krasnimi pentljami!
    uživaj porodniško!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa objav v zelenih odtenkih. Uživaj porodniški dopust.
    Lp,
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Vauuu Klara - zeleno, ker te ljubim zeleno, je bila prva misel oz. odziv na tvojo reciklažo! Tako lepo! Tista zadnja me je pa čisto prevzela - si že razmišljala, da bi se lotila kakšnega layouta s fotografijami?! Mislim, da bi ti šli dobro od rok.
    Travice, ki si jih uporabila - so Andrejini izrezi? Jaz sem jih nekaj že porabila :)
    In naj ti prišepnem: sem počaščena, ker si me pogrešala :-) Hvala! V šoli spet pripravljam večji projekt - lutkovno predstavo Sneguljčica in 7 palčkov, mi pa potem zmanjka čas za obiskovanje blogov - danes, na soboto, pa je čas zame in z veseljem ga delim tudi s tabo!
    Eno kepo ti pošiljam na daljavo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne voščilnice! Tudi sama rada recikliram, saj se mi zdi škoda kupovati stvari, če se da stvarem spremeniti namembnost in jih ponovno oživeti. Hvala, ker sodeluješ z nami na izzivu pri Feeling Sketchy. Pričakujem, da boš tudi v bodoče sodelovala na naših izzivih!

    Lep pozdrav

    Maja, Rilcek in Kljuncek

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo luštne voščilnice si naredila in vse prav lepo sestavila :-))
    Všeč mi je kako si se lotila naše skice pri Feeling Sketchy in hvala, ker sodeluješ!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lovely card. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lovely card. I think you did a great job with our sketch this time. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super reciklaža, me je pa dojenčkasta prav raznežila.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  10. Super si reciklirala. No, recej sneen dan si si izbrala za zadnji dan službe ;). Sedaj pa uživaj in si malo oddahni preden pride nov družisnki član na svet :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)