sobota, 7. julij 2018

Za taščo

Čeprav je moj dragi na dopustu, dnevi ne zgledajo prav počitniško: nabiranje malin, kumaric, graha, vmes sem imela še en napad na polže, ker so mi letos pojedli vse jagode... 

Do papirjev skoraj ne pridem... Dobro, da sem toliko v zaostanku pri rojstnih dnevih, da se vsaj zaradi tega lotim... 
Tale je za taščo, ki peče najboljši kruh na svetu (tudi piškoti so krasni in marmelade, mmm).


Narejena po skici Feeling Sketchy #196 v modrih barvah, za Craftalnico.


Da bi tudi ti živela v žitnem polju...

13 komentarjev:

  1. S čudovito mislijo si lepo obogatila modro voščilnico. Hvala, ker sodelujš v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa v modri z taščo. Lepo si uporabila tudi skico.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Klara - danes si me pa čisto objela ... najprej s čudovito voščilnico, potem pa si me ponovno spomnila na eno mojih najljubših pesmi, katere delček si uporabila... Res blagor nam ženskam, tebi, tvoji tašči in malim pupam, meni, nam vsem ... Bo danes z mislijo nate potekal moj dan - si me dobro "usmerila" ;-)
    En objem na daljavo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasna modrina in prekrasna misel!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito misel si zapisala in zelo lepo sestavila voščilnico za taščo.
    Naši polži so sicer jagode pustili, pojedli pa so baziliko. Sem jim tudi napovedala vojno. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo voščilnico si pripravila za taščo,ki je sigurno ostala odprtih ust.Tudi zapis je prekrasen.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si sledila naši skici pri Feeling Sketchy in krasno uporabila modre barve za izziv CRAFTalnice :-)) Hvala, ker sodeluješ!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super misel in ja...modrina :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasni verzi, ki sežejo do srca...Voščilnica je zelo lepa !

    OdgovoriIzbriši
  10. Lovely card. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lovely card. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita voščilnica s čudovito mislijo. Čestitke za žreb pri Craft-alnici

    OdgovoriIzbriši
  13. V času izziva me ni bilo doma, zato nisem komentirala ... bom pa zdaj nadoknadila zamujeno. Naredila si lepo pastelno voščilnico. Všeč so mi drobne rožice. Hvala, ker redno sodeluješ v naših izzivih.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)