ponedeljek, 15. julij 2019

Dopustniška zamuda

Morski del dopusta je že za nami... Spomini in vonj po morju je še v zraku...

 Doma pa kup opravil, ki sem jih preložila na dopustniški čas, sedaj pa se kup končno manjša. Najprej je prišel vrt, kjer sta me pričakala takšna prizora:



Med tem ko Majda pridno uporablja zelenjavo z vrta, sem jo jaz najprej morala "odkriti" v vsem tem plevelu :)!

Sledile so dojenčkaste voščilnice (nekaj jih je šlo na pot že pred slikanjem).

Tole lepim v julijsko galerijo Najlepšega para (Čestitke, "obesek" iz kreativnih krogov)


In JAZ. V različicah: Jaz skupaj z mojimi. Jaz na kolesu. Jaz v hribih. Jaz med papirčki (premalo). Jaz s sladoledom v roki :)...

Bodite lepo!




5 komentarjev:

  1. O, morje! Naju bo še nekaj časa čakalo... S polži se nič ne pohvališ, ker jih imamo mi tudi. Isto sorto. :-)) Plevel pa je čisto v redu, ker zadržuje vlago. :-)) Voščilnici sta zelo lepi. Domiselno in zelo všečno si ju sestavila.
    Z veseljem bi pokomentirala tudi zadnjih pet fotk, ampak jih ne vidim. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si se znašla s trakci na prikupni mornarski voščilnici. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici Tisto o vrtu, premalo jaz med papirčki, plevelu... no, vse to predobro poznam ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti v vseh oblikah si nadvse imenitna! S tvojo objavo si me popeljala na morje, pokukala sem v tvoj vrt, tvoji voščilnici pa nežni, sveži in cart. Hvala za tvojo objavo, mi je polepšala dan:)
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. A veš da ne vidim tvojih fotk :(. Kar pa se tiče plevela in polžel - še kako poznamo in to brez, da gremo na morje :P. Čudovito si ustvarjla za bejbike :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)