ponedeljek, 29. junij 2020

Baloni

Res sem prava Gorenjka, tale dvojni izziv v Veseli hiški mi je res super, da vsaj malo pobrskam za različnimi možnostmi, ki jih ponujajo šablone. Za tretjo prijavo sem izbrala balone.


 Prva je nastala zahvalnica za vzgojiteljici naše najmlajše, ki je letos obiskovala skupino Balončki. Vzela sem si malo ustvarjalne svobode, nekje v ozadju pa sem imela skico Feeling sketchy. Če je preveč izven skice, me brišite:).



Druga pa je nastala zaradi velikega primanjkljaja dojenčkastih voščilnic. Ni ravno najpogostejši motiv ob rojstvu, mi je pa všeč, ker me spominja na svobodo in vse možnosti ter poti, ki so pred otrokom...
Zaradi osnove narejene s kreativnimi krogi, jo lepim tudi v junijsko galerijo Najlepšega para.


Lep večer!

9 komentarjev:

  1. Tvoje ideje ... sežejo res do neba :-) Od snežink do nogavičk, pa spet nazaj na nebo ... praznične, rojstnodnevnice, zahvalnice ... tako pisano in barvito je pri tebi in pri nas v Veseli hiški s tvojo pomočjo. Hvala za ves tvoj trud - tisti nevihtni v glavi in nato fizični v tvojih prstih; še predobro vem, kako težko je ustvariti 6 izdelkov v družbi 3 pikic!!!
    Lepo, lepo bodi in ... še malo, pa te čaka nov zanimiv izziv v Veseli hiški. Pravkar je nastal pri meni, kmalu bo viden tudi pri tebi ;-)
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Le kdaj in kako ti uspe nagruntati in ustvariti toliko zanimivih in lepih voščilnic?! Balone si krasno uporabila tako na zahvalnici kot dojenčkasti voščilnici. Krasno in domiselno. Hvala, ker si tako lepo okrasila galerijo Vesele hiške.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo domisleno si uporabila balone za zahvalnico in otroško voščilnico - tole si izposodim :). Všečkam tvoj twofer!

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo! Kako čudovito izvirna ideja in barve tako nežne, lepe. Baloni so čudoviti! Hvala za obisk v Veseli hiški in vse najlepše želim. Objem, Veana R.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si jo sestavila po naši skici :-)) Tile baloni so res fantastični. Hvala, ker ustvarjaš z nami pri Feeling Sketchy!
    Tudi ostale voščilnice so kot vedno čudovite,

    OdgovoriIzbriši
  6. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    OdgovoriIzbriši
  7. Klarka, baloni na voščilnici so krasna zamisel za interpretacijo te skice. Hvala, ker sodeluješ na izzivu Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  8. vau, same super interpretacije, bravo.
    Hvala, da si z nami tudi pri Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful card. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)