ponedeljek, 24. avgust 2020

ATC drugič

Na mizi se mi že dolgo valjajo te lepe misli, ki so se mi zdele ravno pravšnje za mini kartice. 

Vse tri so nastale po skici Feeling sketchy:

Danes jih oddam na pošto ... Odleteli sta k Metuljčici in Valentini.


In čeprav bo jutri le še malo časa za sodelovanje v Craftalnici, morda vseeno sprožijo "verigo prijaznosti" in polepšajo komu dan tudi brez izziva :)!

Bodite lepo!

P.s. In hvala Majdi za še dodatno spodbudo za drugi del ATC kartic :)

8 komentarjev:

  1. Čudovite so! Vidim, da te je izziv čisto zasvojil. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, kako so čudovite, obožujem starinsko in modro, krasno so ti uspele.
    Hvala, da si z nami pri CRAFT-alnici, kjer sem gostja in seveda tudi hvala, da si uporabila našo skico pri Feeling sketchy, krasna interpretacija.

    OdgovoriIzbriši
  3. Siper si lotila izdelave ATC kartic, ko si jih delala po skici! Hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo, da so te spet pritegnile ATC kartice in da si jih tokrat izdelala po skici pri Feeling Sketchy.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si sestavila svoje tri kartice. Vesela sem, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo elegantna serija ATC-jev. Zelo kreativne interpretacije skice. Hvala za sodelovanje na Feeling Sketchy izzivu. Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  7. Lovely work. Thank you for joining the Feeling Sketchy challenge. Hope to see you again next time.

    OdgovoriIzbriši
  8. Klara, nisem se ti še uspela zahvalit za tvojo in sedaj mojo ATC kartico. HVALA. Res mi je polepšala začetek novega šolskega leta, da sem ob vseh skrbeh pogledala naokoli in bila hvaležna in uživala v majhnih trenutkih sreče. Te ATC kartice so tako miniaturne, ampak prinesejo res veliko veselja v hišo. Upam, da mi jih uspe nekaj narediti kar tako za v zahvalo, ko spet sedem za ustvarjalno mizo. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)