torek, 22. september 2020

Ozadja

Ustvarjanje res deluje zdravilno... Včeraj sem naredila par ozadij. Na prvi mi je kar nekaj manjkalo in je že skoraj šla v peč, ko sem dodala napis Ustvarjalnega dotika, zraven sreče pa pašeta tudi pikapoki:) 


Pri drugi sem packala z vodenimi barvicami in slamico. Ozadje me je spominjalo na ognjemet in tako sem dodala še napis in pingvinčka - po dolgem času se pridružujem CCT izzivu (res zaostajam pri izdelavi božičnih voščilnic). Zaradi napisa lepim tudi v Septembrsko galerijo Najlepšega para.


Tretja pa je nastala v smislu 'ostanite zdravi', čeprav mi je vseeno bližja misel na voščilnici :). Želela sem še enkrat obiskati Veselo hiško, ker pa nimam štampiljk/šablon sadja, sem po Sonjino naredila domačo štampiljko iz krompirja, in ker mi je bilo ozadje tako všeč, sem dodala le še napis in jo tako lahko prilepim v Craftalnico.



Pa lep torek!

14 komentarjev:

  1. Vau, carska ozadja in vse voščilnice, navdušena sem!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim, da si sama sebi predpisala odlično terapijo. :-) Pacanje z barvami deluje antistresno. Če pa lahko iz tega ustvariš voščilnico, pa je dan rešen. :-) Panda prav simpatično pozira pod krasnim lokom. Lepo si dodala napis. Pingvinček v metežu novoletnih konfetov pa je prava faca.
    Krasno štampiljko iz krompirja si naredila in zelo lepo naštemplala jabolka. V čast si štejem, ker si navdih za ta podvig našla pri meni. :-) Voščilnica mi je zelo všeč. Domiselna in unikatna je! Hvala, ker si nam recept za zdravje prinesla v Veselo hiško.

    OdgovoriIzbriši
  3. It looks like you had a really free, arty, and hopefully healing session playing with backgrounds. They've made great, unrestrained cards too. I agree your watercolours on the middle one do look like fireworks or streamers - perfect for a New Year card. Thanks for playing along with 52CCT this week, I hope you'll join us again and get ahead with those Christmas cards.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastična ozadja, ja res ustvarjanje je antistres terapija. Vse tri so čudovite, ampak jabolka iz krompirja . Enkratno, si se lotila naloge. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, da si se nam z pingvinčkom pridružila pri 52CCT. Goga

      Izbriši
  5. Krasna ozadja si izdelala in uporabila zelo različne tehnike. Hvala, ker si se z jabolčki pridružila CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. O, kako si si dobro znašla z doma izdelano štampiljko. Luštno!! Hvala, ker si se nam pridružila na CRAFT-alnici, kjer septembra gostujem. Keti

    OdgovoriIzbriši
  7. Ustvarjalnost nima mej, tvoj dokaz so tvoje voščilnice - žive, barvite, srčne mahajo poletju v slovo.
    Prijazen zaključek prvega jesenskega dne ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. U to pa je kreativnost, še štampiljko izdelaš sama. Hvala, da si se nem pridružila v Veseli hiški

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastično si se znašla z doma narejeno štampilkjo, pingulingu in pandica pa sta tkao car :). Vidiš, da ti gre papirčkanje vseeno dobro od rok!

    OdgovoriIzbriši
  10. Your penguin card is such fun - love your watercolour background. Thanks for joining us at 52CCT this week. Gill x

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna pisana ozadja si ustvarila :-)) Zelo lepe voščilnice so nastale!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    OdgovoriIzbriši
  12. Super kreativna ozadja! Hvala za sodelovanje v našem izzivu :) Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara.

    OdgovoriIzbriši
  13. Bravo ! In čestitke za vsa ozadja, ki si jih ustvarila s svojo kreativnostjo. Krompir kot štampiljka - noro dobra ideja in tvoja jabolka so fantastična! Hvala za obisk v Veseli hiški in se že veselimo tvojih novih idej. Pozdrav. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)