petek, 20. avgust 2021

Na obisku v Veseli hiški

 Julija sem s svojimi rozikami pristala med top3  in bila tudi izžrebana za nagrado v Veseli hiški. Ker sem bila ravno po porodu, sem obisk nekoliko zamaknila in zdaj sem tu :). Punce, hvala za vabilo!

Na obisk sem prinesla prvo stran Izabelinega albuma, ki pa se žal, še ni utegnil bolj napolniti. Kmalu se spet prične šola in vrtec in upam, da bo september dopustil tudi kakšno uro v dnevu za ustvarjalne podvige. 


Prijavljam v avgustovsko galerijo Najlepšega para (planike, sivka).

Mimogrede - prodaja katera tole šablono sivke? Sama sem jo seveda zamudila, z izrezki me je založila Majda, sedaj pa bi jo vseeno imela:)...

Lep vikend!

1 komentar:

  1. Lep pozdrav Klarka in najprej iskrene čestitke ob rojstvu Izabele. Sem vesela zate in se opravičujem, da je moja reakcija tako pozna. Kot izgovor ali opravičilo - sploh nimam volje (ne bom rekla časa, ker to ni res), se ukvarjati z blogom in tudi ustvarjanje je zelo kampanjsko.
    Tvoj album je lepo zastavljen, vse ostalo pa počaka in pride, ko boš imela čas. Vse lepo ti želim s tvojimi princeskami, pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)