sobota, 13. november 2021

GD- christmas card throwdown

Vabljena sem bila na obisk v christmas card throwdown in z veseljem sem se odzvala vabilu! 


Tokrat bomo ustvarjale voščilnice v barvi mavrice, sama sem si jo zamislila nekako takole:

Zaradi šablon Najlepšega para jo prijavljam še v novembrsko galerijo.
Pridruži se nam tudi ti!

6 komentarjev:

  1. Klara, čudovito voščilnico si naredila :-)) Všeč mi je tvoja mavrična vasica. Vesela sem, da si naša tokratna gostja pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  2. adorable carte Klara, les couleurs pétillent sur ce fond enneigé, merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako mavrično je v tvoji vasici. Zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Your little die cut village looks fab in those pretty rainbow colours xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)