torek, 31. maj 2022

Dve rojstnodnevni in za krst

Danes vam pokažem dve rojstnodnevni voščilnici in eno krstno:
Pri prvi sem se malo poigrala s folija papirjem, ki sem ga uporabila namesto ogledala. Dodala sem še angleški napis, ki sem ga natipkala na pisalni stroj in s sponkami pripela na osnovo - A smile is the best makeup any girl can wear (M.Monroe). 



Prijavljam v Craftalnico in v majsko galerijo Najlepšega para (pravokotniki s šivi, rožice).
 
Potem pa je nastala še tale enostavna, s poljem sončnic, ki jo prijavljam v Veselo hiško.


Pa še ena krstna škatlica.



Prijavljam v Ustvarjalni dotik (embosirna srajčka, rožice, šablona sivke, čipka).

Bodite lepo!



4 komentarji:

  1. Zelo lepo si ustvarjala, hvala ker z zelo izvirno idejo za uporabo folije sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. O, koliko vsega lepega zamujam zadnje čase! Čudovita objava. Navdušena sem nad make up voščilnico. Napis jo vrhunsko dopolni. Tudi sončnice in krstna škatlica sta mi zelo všeč. Pridna. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasen nabor izdelkov se najde pri tebi. Tale make up ja res fenomenalna ideja. Polje sončnic pa čudovito razvedri. Lepo, da si nas obiskala v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti izdelki! Super ideja z ogledalom in napis še kako drži!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)