ponedeljek, 25. julij 2022

Poletje

Ena izmed stvari, ki diši po poletju, je sivka. Okoli hiške nama tako lepo cveti in tako sem danes izkoristila nekaj minut med večerjo, da sem jo spletla v venček. Ker pa je bil blizu rožmarinov grm, sem tudi nekaj teh vejic vpletla med vijolične cvetke. 
Dodala sem le še enega metulja in pentljo... In novi okras je na vratih. Meni pa roke tako čudovito dišijo:). 




Bodite lepo! 

6 komentarjev:

  1. Zelo lepo si ustvarjala, hvala ker s poletno tematiko sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit sivkin venček, kar voham ga, kako lepo diši. Res ga ni čez sivko, ko poleti odpre svoje male cvetke...

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako čudovit venček si spletla. Zelo mi je všeč.
    Hvala za sodelovanje pri CRAFT-alnici, kjer sem gostja tokratnega izziva. Valerija

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna poletni in dišeč venček si naredila. Hvala ti za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, da si svojo mojstrovino postavila na ogled tudi v Veselo hiško. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Do mene diši, draga Klara! Kako lepo si povezala izziva in darove narave :)
    Ste dobro, uživate v poletju?
    Vsakokrat, ko srečam mlade družinice z obilico dekliške energije, se spomnim na vas! Bodite dobro, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)