ponedeljek, 22. avgust 2022

Dve poročni

Letos sem pa naredila že precej poročnih voščilnic, pa nekaj jih še bom :). To pomeni, da je kljub čudnim razmeram, v svetu še vedno veliko ljubezni! 

Tako je v preteklem tednu nastala tale, za par, ki ima rad hribe, z ruzakom polnih srčkov.  


Prijavljam v poletno galerijo Najlepšega para (nahrbtnik). 

In pa tale v barvah sončnega zahoda:).  





Prijavljam v Craftalnico (uporabila sem barve sončnega zahoda, če bi moral biti pravi zahod, je ne upoštevajte :)) in Veselo hiško: kvadrat.

Bodite lepo!

 

7 komentarjev:

  1. same super ideje ti rojijo po glavi. hvala, da si z nami pri Craft-alnici, kjer sem tokrat gostja.

    OdgovoriIzbriši
  2. U kako zanimive izvedbe, malce drugačne poročne. Čudovite, sta mi všeč, hvala, ker sodeluješ v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si ustvarjala, v predlaganih barvah. Hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. V vsaki tvoji voščilnici se vidi, da je vodnik ljubezen!
    Se že veselim tvojih prihajajočim oddam ljubezni!
    Čudovito nedeljo želim tebi in tvojim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si uporabila barve sončnega zahoda in naredila čudovito voščilnico :-)) Vesela sem, da ustvarjaš z nami v Craft-alnici 🧡

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si ustvarjala. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow !! Tale par bo plesal še dolgo v noč... Hvala, da nas razveseljuješ v Veseli hiški. Objem, Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)